accessoire. beauté. couleurs. décoration. écriture. femme. goût. heureuse. inspiration. joli. kitch. lumière. magique. naturel. opinion. possibilité. reconstruction. sens artistique. textile. utilité. vieillerie. zélée.

pondelok 5. marca 2012

Il y a quelque chose de nouveau?



Tak veľmi som sa tešila na vecičky od Dagi z  HOUSE of IDEAS . Už dávno hľadám fľašky z tyrkysového a modrého skla. Tieto sa výborne sa hodia k mojej sifónovej fľaši. Ďakujem Ti, drahá Dagi!
Všimli ste si to malé "niečo" s motívom včely? To je môj prvý pokus o cínovanie. Som múdrejšia a nabudúce to už určite bude lepšie. Ešte šťastie, že nevidieť detaily, foťák to zachytil akoby v hmle:)

«

Tak bardzo sie cieszylam na rzeczy od Dagi z HOUSE of IDEAS. Juz oddawna szukam butelek z turkusowego i niebieskiego szkla. Te doskonale pasuja do mojego syfona. Dziekuje Ci, kochana Dagi!
Zauwazyliscie to male "cos" z motywem pszczolki? To moja pierwsza proba cynowania. Jestem madrejsza i nastepnym razem  bedzie pewnie lepiej wygladalo. Naszczescie nie widac szczegól, aparat chwycil tego jakby w mgle:)



V balíčku boli aj čierne rámiky. Umiestnila som do nich fotografie našich najbližších, ktorí už nie sú s nami.

«

W paczce byly i czarne ramki. Zamieszczylam w nie zdjecia naszych najblizszych, ktorzy juz nie sa z nami.


Mám veľmi rada veci so vzorom hviezd. Našli ste už tú vašu? Ja obľubujem päťramennú verziu hviezdy, ktorú používam aj vo svojich dekoráciách. Prečo o tom píšem? Lebo očakávam ďalšiu zásielku od Dagi, v ktorej bude práve tento motív na šále:)

«

Uwielbiam rzeczy z motywem gwiazd. Znalazliscie juz ta swoja? Ja lubie piecioramienna wersje gwiazdy, ktora uzywam i we swych dekoracjach. Dlaczego o tym pisze? Bo sie juz nie moge doczekac nastepnej paczki od Dagi, v ktorej bedzie sie ukrywal szal wlasnie z tym motywem:)






Krásny pondelok všetkým!
Milego poniedzialku wszystkim!

16 komentárov:

Ewulina povedal(a)...

Bože môj, ona už aj cínuje! Multifunkčná potvorka :-)

Hviezdy pôsobia efektne, hlavne nech nie sú červené a nech ich nedopĺňa kladivo a kosák, že? :-)

Mne sa páči tá tvoja päťcípa hviezda. Taká, akú používa Gant.

Ak odbočím, ako symbol rešpektujem Dávidovu hviezdu, a ctím si tých, pre ktorých sa stala od septembra 1941 povinnou.

Margott povedal(a)...

No Kobieto!!!!!!
Czym Ty jeszcze zaskoczysz?!!!
Cynowanie?!
W zyciu nie slyszalam o tej metodzie ale...jakkolwiek ja sie wykonuje - efekt ZJAWISKOWY!!!!!!!!!!!
Usciski Kochana sle!!!!

Dagi Mara povedal(a)...

:****
Jak ja sie ciesze, ze Ty sie cieszysz!!!!
Ale powiedz koniecznie cos wiecej na temat cynowania. :))

Sciskam
Dagi

Kaprys povedal(a)...

Przedmiocikowe łupy wspaniałe !!!
Turkusowe szkło doskonale komponuje się z kolorem szkła syfonu !!!!
Pozdrawiam Agnieszka

Myszka povedal(a)...

Janeczko a czy to cynowanie to charms?
Ja też lubię turkusowe szkło a Twój syfon jest cuuudny! Gwiazdkowy szal? Wiem o jakim piszesz:)

Janka povedal(a)...

Dziewczyny, cynowanie...ta metoda to nie tylko charms sie robi, w ponizszym poscie jest naprzyklad pierscionek - kotek, ktory dla mnie stworzyla corka mojej przyjaciolki. Mozna stworzyc tez przepiekna bizuterie, wisiory, bransoletki, cynowac kaboszony, kamyczki itp. Mnie ale i tak najbardziej sie charms podobaja:)

Atena povedal(a)...

Janeczko to udalo ci sie dostac ten szal u Dagi, ja tez polowalam ale niezdazylam:(
Butelki a zwlaszcza ich kolor jest niesamowity.
pozdrawiam serdecznie

Unknown povedal(a)...

bardzo fajny blog! będę podglądać:) pozdrawiam i zapraszam do siebie na candy:)

Unknown povedal(a)...

Swietne rzeczy Ci się trafiły i te kolorki. Ja też uwielbiam wszystko w gwiazdki, zazdroszczę szala.
Pozdrawiam

Elle povedal(a)...

Piękne to wszystko :)

Unknown povedal(a)...

Jani, takovou sifonku mam taky, budu ji muset zase jednou nainstalovat. Modrave flasticky jsou krasne a ty doplnky ala Gant taky. Krasny den, Katerina

Anonymný povedal(a)...

Janko , uściski ślę i podziwiam Twoje cynowanie ...ja nie widziałabym z której strony zacząć i jak ...

Jana povedal(a)...

Jani, ako vždy, zase krásne fotky. Cínová včielka sa Ti vydarila.

CZARY Z DREWNA povedal(a)...

Super te butle :) A ja tez lubię gwiazdki !

Artnova povedal(a)...
Tento komentár bol odstránený autorom.
Artnova povedal(a)...

Syfony pięknie się prezentują. Fajna aranżacja. Pozdrawiam

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...