accessoire. beauté. couleurs. décoration. écriture. femme. goût. heureuse. inspiration. joli. kitch. lumière. magique. naturel. opinion. possibilité. reconstruction. sens artistique. textile. utilité. vieillerie. zélée.

štvrtok 17. novembra 2011

Le temps s´écoule





Jeseň sa mi spája s nostalgiou, spomienkami na babičku, detstvo, na módne  prehliadky v maminých šatách, na čerstvú vôňu jablčníka šíriacu sa po celom dome a na neskorý šimonojúdsky jarmok. Oj, tam bolo dobrôt od výmyslu sveta! 
Jeseň je pokojnou prípravou na blížiace sa sviatky, a ja v tichu a teple domova sledujem oknom, ako vietor tvaruje dym z komínov, ako sa slnko opiera o protiľahlé kopce...no a medzitým si uháčkujem nejaké tie maličkosti:)

«

Jesien mi sie kojarzy z nostalgia, wspomnieniami na babcie, dziecinstwo, na pokazy mody w sukienkach mamy, na ciasto z jablek pachnace po calym domku i na pózny szymonojudski jarmark. Oj, tam bylo lakoci!
Jesien takze spokojnym przygotowaniem na nadchodzace swieta, i ja w cisi i cieplutku podgladam przez okno, jak wiatr daje ksztalt dymu z kominow, jak promyki slonca opieraja sie o naprzeciwne gorki ....... no i w miedzyczasie szydelkuje jakies tam drobiazgi:)





Tento rok urobím radosť svojej maminke. Dekorácie budú mať štipku zelene.:)

«

W tym roku zrobie radosc mojej mamusi. Dekoracje swiateczne beda mialy odrobine zieleni.:)


Aj keď som už dospelá, stále prežívam Vianoce rovnako a ohromne sa vyžívam sa  v prípravách na sviatočné chvíle. Nabudúce teda niečo aj o tom. 

«

Jestem dorosla, jednak ciagle wyczuwam swieta tak samo i ogromna frajde sprawia mi zawsze swiateczne dekorowanie. Nastepnym razem wiec bedzie i o tym.


17 komentárov:

Myszka povedal(a)...

Czyżby to rączki Twojego synka służyły jako model?
Fajne mitenki!

Unknown povedal(a)...

Jani, dýchla na mňa nostalgia a tvoje háčkované rukavičky ma preniesli späť do dvadsiatych rokov. Už sa teším na sviatky, mám rada atmosféru a aj teplo domova, výzdobu a stretnutia s najbližšími. Dcérka mi už pripomína spoločné pečenie. Už len týždeň a začína advent, ako ten čas letí.
Pekný deň a ešte krajší blížiaci sa víkend prajem. Renata

barbaratoja povedal(a)...

W święta i my dorosłe babki, też bawimy się jak dzieci, to ozdabianie domu, te kolory, które dopuszczamy tylko w święta... ja jestem wtedy dzieckiem;-)

Ana.Anything povedal(a)...

Tak sobie dziergasz?? No ładnie - to male dzieła sztuki przecież:) ja tez cieszę się jak mala dziewczynka tym przedświątecznym czasem, uwielbiam go:) dziś nawet oglądnęłam z córcią opowieść wigilijną na dvd - a w przedszkolu dzieciaczki ucza się już kolęd:) Jest pięknie...

bozenas povedal(a)...

Ja też w tym czasie zamieniam się w małą dziewczynkę i robię sama dekoracje...i sprawia mi to zawsze ogromną frajdę:)))więc nie odbierajmy sobie radości:)))pozdrawiam

Gabi povedal(a)...

Janya, aj ja sa už pomaly lúčim z jeseňou a vecami s ňou súvisiacimi, ale teším sa ďalej - na vianočné prípravy, ozdobovanie, pečenie a také rodinné prežívanie. Tá zelená "reže" aj mne, takže sa veľmi teším na tvoje dekorácie:) Pekné dni, Gabi

Anonymný povedal(a)...

Wiesz co Janko , czytając Twój piękny post rozmarzyłam się ... tak mi się zrobiło błogo :) Śliczne mitenki :) Buziaki

Atena povedal(a)...

Janeczko cuda tworzysz na szydelku, ja jestem pod wrazeniem.
Zdjecie ze szpulkami bajeczne!
sciskam

Fleurette povedal(a)...

Nádherné!!!!
Milá Janka, přeji Ti krásné čekání ne Vánoce:)
Fleurette

B. povedal(a)...

Mam od Ciebie mitenki bardzo podobne do tych ze zdjecia, sa sliczne:-)
ja tez ciesze sie zawsze co roku na kazde zblizajace sie Swieta jak dziecko, mimo, ze jestem dorosla juz od dawna:-)
sciskam cieplo
B.

aga povedal(a)...

wydziergana bransoletka jest piękna!Tak ja już tez pomału zaczynam myśleć o świętach i przymierzam się co i jak będziemy ozdabiać z córeczką!Pozdrawiam:)

Miriama povedal(a)...

Teda Jani Ty si riadna sikulka, krasne, precizne, jemnucke... Fakt nadhera :) Prajem krasny den a este krajsi tvorivy vikend... Mira...

Unknown povedal(a)...

hehe, dobre sobie- tak sobie dziergam - cudowności stworzyłaś
buziaki
Kasia

Kaprys povedal(a)...

Święta zawsze powinny pozostać bajeczne bezwzględu na to jak zmienia się nasz kalendarz ;-)
Mocno ściskam
Aga

Margott povedal(a)...

Kochana Janeczko!!!!!!!!!!
Sliczne rzeczy "uplotkas, zwlaszcza te rozowa z tiulem, przypominajaca mi suknie baletniczki z gorsetem..................
Cudnosci!
Ja do szydelka nie mam "serca":-(((((
Sciskam!!

Reia Aria povedal(a)...

I Ty naš zasněná vílo, to jsou krásné něžnosti! Posílám pozdravy a přání pohodových předvánočních dní:-*

emily povedal(a)...

Ahoj Janka, Vianoce budeme asi stále prežívať, ako malé deti. Je to nezameniteľná atmosféra, ktorú cítim až kdesi v najhlbšom vnútri svojho ja. Máme niečo spoločné - zasnený rojko. A také sú aj Tvoje práce. Krásne, nežné, romantické.
Veľa tvorivých nápadov do Vianoc.
Emily

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...