accessoire. beauté. couleurs. décoration. écriture. femme. goût. heureuse. inspiration. joli. kitch. lumière. magique. naturel. opinion. possibilité. reconstruction. sens artistique. textile. utilité. vieillerie. zélée.

streda 9. novembra 2011

C... comme coeur

Trochu vône vždy zostane na ruke, ktorá daruje ruže.
Troche zapachu zawsze zostaje na rece, ktora daruje róze.


I keď oveľa neskôr, ale predsa len, chcela by som zo srdca poďakovať milej a šikovnej Ivetke, ktorá mi svojimi darčekmi urobila obrovskú radosť. Vyhrala som candy na jej blogu, ale cena bola prekvapením. Preto som až do momentu otvorenia obálky netušila, čo sa v nej skrýva. Je to príjemný pocit! Ale ona tiež netušila, ako veľmi som kedysi medzi jej prácami obdivovala práve notové srdiečka:) Dobré srdce je bránou, mostom a aj kľúčom. Kľúčom, ktorý odomyká pekné priateľstvá. Ďakujem!

«

Choc o wiele pozniej, jednak chcialabym podziekowac z calego serca wspanialej i zdolnej Iwetce, ktora swoimi prezentami zrobila mi wielka radosc. Wygralam na jej blogu candy, ale wygrana byla niespodzianka. Dlatego do momentu otwarcia koperty nie mialam zielonego pojecia, co jest w niej ukryte. To jest mile uczucie! A ona rowniez nie wiedziala, jak bardzo podziwialam miedzy jej robotkami wlasnie te serduszka notowe:) Dobre serce jest  brama, mostem i takze kluczem. Kluczem, ktory odmyka piekne przyjaznie. Dziekuje!


7 komentárov:

Peninia / Gosia povedal(a)...

Gratuluje serdecznie. Wspaniałe prezenciki otrzymałaś:)Ciepło pozdrawiam!

dulce de leche povedal(a)...

krasne si to napisala,Janka..tvoje slova ma vzdy tak zahreju pri srdci♥ a gratulujem ti k nadhernej vyhre:)

Myszka povedal(a)...

Faktycznie śliczne te serduszka nutowe! Nie dziwię Ci się, że się nimi zachwycałaś.
Pozdrawiam Janeczko!

Unknown povedal(a)...

powtórzę za Myszką - faktycznie śliczne te serca nutowe - gratuluję wygranej
pozdrawiam ciepło
Kasia

Atena povedal(a)...

Gratuluje kochana piekna wygrana! (ale sie zrymowalo:)))))
sciskam mocno

Kinga povedal(a)...

Świetne prezenty, gratuluje i pozdrawiam

Duby povedal(a)...

Ďakujem Janka.

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...