accessoire. beauté. couleurs. décoration. écriture. femme. goût. heureuse. inspiration. joli. kitch. lumière. magique. naturel. opinion. possibilité. reconstruction. sens artistique. textile. utilité. vieillerie. zélée.

streda 9. novembra 2011

Bellarose - c´est mon affaire de coeur

Po niekoľkodňovom váhaní som sa rozhodla zapojiť do súťaže u Sandry na Maison de Plaisance. Hoci v  nádhernom e-shope objednávam na Slovensku pravidelne, dnes som si dovolila pokúšať ešte aj českú šťastenu:) Po návšteve www.bellarose.cz sa určite aj vy zamilujete! 


2 komentáre:

Sandra El-Hmoudová povedal(a)...

Krásný článeček, děkuji moc za účast a snad se usměje štěstí! ;-)

ushii povedal(a)...

Janeczko dawno u ciebie nie byłam... ten drugi sklepik znam :)

Ale ja nie o tym - cudna poduchę uszyłaś!! Boska jest przeogromnie - oj tez bym taka chciała na swojej kanapie mieć :))

I o bombkach chciałam - cieszę się że dotarły te bombki o których u mnie pisałaś - faktycznie bardzo podobne, tylko kształt trochę inny, śliczne są! kolor maja identyczny jak moje, to tylko kwestia zdjęcia :) a wiesz co? ja będę próbować sama taki kolor i efekt uzyskać niebawem :)

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...