accessoire. beauté. couleurs. décoration. écriture. femme. goût. heureuse. inspiration. joli. kitch. lumière. magique. naturel. opinion. possibilité. reconstruction. sens artistique. textile. utilité. vieillerie. zélée.

utorok 17. augusta 2010

Šálik, llooki, kohúty a čučoriedky/Szalik, llooki, koguty i jagody

Niekedy ma to chytí za srdce a musím vziať do ruky háčik. Tentokrát mi učaroval krátky šál. Priadzu som si nevybrala, vybrala si ma ona sama. Volá sa Monika, je zo 100% bavlny prírodnej farby a jej miery sú: 550m/100g. Je trochu "štíhla", takže som ju musela láskať dvojmo:) A tu je výsledok:

Czasami mnie to chwyci za serce i musze wziac w rece szydelko. Tym razem urzekl mnie krotki szalik. Nitke nie wybralam, ona sama mnie wybrala. Ma na imie Monika, jest z 100% bawelny w kolorze naturalnym i jej rozmiary to: 550m/100g. Jest troche "szczupla", wiec musialam sie bawic z nia podwojnie:) I tutaj efekt koncowy:





Každá z nás je šikovná iným spôsobom, preto si vážim prácu rúk, ktoré vytvorili tieto krásne doplnky:
Kazda z nas jest zdolna w inny sposob, dlatego podziwiam prace rek, ktore stworzyli te piekne dodatki:

Nemohla som odolať a objednala som si u Llooki náhrdelník, ktorý je teraz mojím najkrajším šperkom. Určite nahliadnite k nej na blog, stojí za to vidieť dokonalé dámske doplnky.

Nie moglam oprzec sie pokusie i zamowilam u Llooki naszyjnik, ktory jest teraz moim najpiekniejszym klejnotem. Warto zerknac na jej bloga i uwidziec doskonale damskie dodatki.


Pred niekoľkými týždňami som vyhrala u Agy náušnice. Veľmi som sa potešila a v balíčku som našla nielen náušnice s motívom kohúta, ale aj krásnu brošňu. Všetko vo sviežich farbách mesta Zielona Gora. Ďakujem pekne.

Kilka tygodni temu wygralam u Agi kolczyki. Ale sie cieszylam i w paczce znalazlam nie tylko kolczyki z motywem koguta, ale i ladna broszke. Wszystko w swiezych kolorach miasta Zielona Gora. Bardzo dziekuje.



A ešte niečo. Jedna fotka úrody z našej záhradky - obrovské čučoriedky. Majú skvelú chuť:)
I jeszcze cos. Jedno zdjecie urodzaju z naszego ogrodku - ogromne jagody. Znakomicie smakuja:)

22 komentárov:

Kaprys povedal(a)...

Janko jesteś niesamowitą kobietą !!!
Mnie dziś chwycił za serce niespodziewany podarek do Ciebie !!!
Tyle wspaniałości stworzyły dla mnie Twoje zdone rączki !!!
Pięknie dziękuję !!!
Pozrawiam Aga

Ajka povedal(a)...

Janičko, budeš šik!! moc krásné doplňky, ale tvá prácička s háčkem, achhhhh, ta krása nebezská!!! Nádherné opravdu!! Až si tiše říkám, páni, tebe potkat, tak asi pusu nezavřu údivem :))) Krásné dny!! Ajka

Atena povedal(a)...

Witaj Janeczko.
Jestem pod wrazeniem Twoich talentow, chyba nie ma nic czego bys nie umiala zrobic.
Szalik piekny.
Naszyjnik i wygrana tez sa cudowne.
A te ogromne jagody, hoho musza byc pyszne.
Buziaczki

Klaus povedal(a)...

Wspaniały szalik! Po prostu wspaniały!!! Marzenie Janko, jak marzenie... gdybym miała taki w swej kolekcji, byłby jej klejnotem koronnym. Oh zazdroszczę, bardzo zazdroszczę. Naszyjnik oczywiście śliczny, Llooka jest niezwykle kreatywna. Pozdrawiam Cie serdecznie!

Bree povedal(a)...

Szalik cudowny, moim zdaniem idealny na taka pogode jaka ja mam dzis czyli deszcz i deszcz :) ale i na wiosne czy jesnien jak znalaz
Naszyjnik od Llooki piekny
Pozdrawiam serdecznie

Dagi Mara povedal(a)...

Co za cudo! Jak pieknie zrobilas ten szalik! I te kolor! Super, a jesiennie sie juz robi...
Wygrana bardzo originalna!
Pozdrawiam!
Dagi

Myszka povedal(a)...

Śliczny szalik!
A Llookę to znam i sama mam jej cuda!

aagaa povedal(a)...

Piękny szalik!!!!!!
Podarunki też cudne!
Pozdrawiam

artambrozja povedal(a)...

Janko :)
Ja u Ciebie zawsze wpadam w zachwyt - ten szaliczek jest CUDOWNY :)))
Zdolna z Ciebie bestia :)))
buziole :**

Iva povedal(a)...

Milá Jani, máš šikovné ručičky, takový módní doplněk bych brala i ta barva je šálek mého čaje i kávy dohromady.
Krásné dny
Iva

Fleurette povedal(a)...

Milá Janya, vše je moc krásné hlavně Tvůj šál!
Nádherný je i šperk od Llooki!
Přeji příjemný večer
Fleurette

ZuzkaT povedal(a)...

Jani, šálik je prekrásny - pre nás, čo s háčikom narábať nevieme (a skúšala som sa to naučiť, ale na rozdiel od pletenia a vyšívania na toto gény nemám), je to niečo neskutočne úžasnééé.
Šikovné rúčky :o)))

Ewulina povedal(a)...

Maskáčový vzor a háčkovaná čipka, super kombinácia Jani :) (vari nie si na natur farby ako ja? :) )

Mňam, čučoriedky, tie by sa mlsali...

Ozaj, tá stará skriňa z minulého príspevku je naozaj pôvabná. My máme po mužovom dedkovi niečo podobné, trojdielne, ale nie tak pekné, tmavé a mierne poškodené.

Krásne, krásne,

Eva

B. povedal(a)...

szaliczek jest cudnej urody, ale to znak, ze niestety lato juz sie konczy :-(
Kolczyki z kogutkami bardzo oryginalne, a jagody to bym chetnie zjadla w pierogach!
Sciskam i pozdrawiam
Basia

Anonymný povedal(a)...

Szalik cudowny i pomyśleć , że kiedyś nie rozstawałam się z szydełkiem a teraz mogę tylko podziwiać :) Naszyjnik super ! Pozdrawiam gorąco

Jolanna povedal(a)...

Szalik super ! Pokazałaś to co babeczki lubią najbardziej :))) czyli coś do strojenia tym razem siebie :)))
Pozdrawiam ciepło.

MaJu povedal(a)...

witaj.
pozwolisz ze sie u Ciebie zadomowie.
bardzo mi sie podoba twoj blog. sliczne reczy robisz.

zapraszam do siebie ww.majuhandmade.blogspot.com
pozdrawiam

aga povedal(a)...

Szaliczek wyszedł Ci piękny...a że idzie jesień przyda się na pewno...ja uwielbiam wszelki szale apaszki...prezenty dostałaś przeurocze!Pozdrawiam serdecznie:)

Janka povedal(a)...

Dievčatá, ďakujem za milé komentáre, ani neviete, ako ma inšpirujú do ďalšej práce.
Dziewczyny, dziekuje za mile komentarze, ktore inspiruja mnie do nastepnej pracy.
Kaprys... nie ma za co, ze serca zrobione:)
Ajka... možno by si si povedala, čo za ježibaba oproti mne ide:)
Anetko... to nie prawda, ze wszystko..listwy do kuchni nie potrafie nakleic, tzn. nakleic tak, ale to ciecie w katach....ach:(
Klaus... dziekuje Ci bardzo, dla mnie tez jest klejnotem, napracowalam sie na nim
Bree... to ja juz jestem przygotowana na jesien:) nie zmarzne:)
DagiMara, Myszka, aagaa, artambrozja... dziekuuuuuuje
Ivka... a ja viem, že Ty máš tiež zlaté ruky aj srdce, Ewulina to potvrdila:)
Fleurette... ďakujem krásne
ZuzkaT... len to skúšaj ďalej, odmeníš sa potom takýmito vecičkami:)
Ewulik... šak som ich zožrala celú misku, ešte aj egoizmus sa vo mne zobudil, lebo som ani nikomu nemukla, že som jedla:))))) Ja som na všetky farby, ak sa to týka oblečenia. Ak ide o domček, predovšetkým blanche/noir/gris
B., aga ... wlasnie dlatego gotuje sie na jesien. Pierogi uwielbiaaaaaaaam
Nettiko... szybciutko wracaj do przyjazni z szydelkiem, chcialabym zobaczyc Twoje prace
Jolu... dziekuje bardzo, pozdrawiam
MaJu... witaj i zamieszkaj na stale:)Ja czasto odwiedzam Twojego bloga, choc o tym nie wiesz:)

Trzpiot povedal(a)...

szalik śliczny, look również, pochwalę się ja też mam :-) i reszta biżu też ładna, podoba mi się szczególnie kolor broszki

Aga robie-bo-lubie povedal(a)...

Ale śliczny szaliczek! Cudo po prostu! Robi się co raz zimniej, więc za chwilę będzie jak znalazł. Cieszę się, że prezenty przypadły Ci do gustu! Pozdrawiam cieplutko!

Natalia povedal(a)...

śliczny szalik zrobiłaś. A wygrane prezenty bardzo ładne :)

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...