accessoire. beauté. couleurs. décoration. écriture. femme. goût. heureuse. inspiration. joli. kitch. lumière. magique. naturel. opinion. possibilité. reconstruction. sens artistique. textile. utilité. vieillerie. zélée.

pondelok 30. augusta 2010

Mám rada/Lubie

Od Kaprys som dostala pozvánku do príjemnej hry, za ktorú veľmi pekne ďakujem.
Kaprys zaprosila mnie do milej zabawy, za ktora dziekuje slicznie.

Pravidlá hry/ Zasady zabawy:

1. Uveď, kto Ťa pozval do hry./Napisz, kto Cię zaprosił do zabawy.
2. Vymenuj 10 vecí, koré máš rád./Wymień 10 rzeczy, które lubisz.
3. Prostredníctvom komentára na blogu pozvi ďalších 10 osôb, aby sa zúčastnili hry./Zaproś kolejnych 10 osób i poinformuj je w komentarzach.

Bolo ťažké vybrať tak málo vecí, ktoré zbožňujem, pretože určite každý z nás má v rebríčku hodnôt niečo iné. Nezamerala som sa teda na ľudské hodnoty, ale na maličkosti, ktoré mi robia radosť. Tu je teda mojich  10 naj:
Ciezko bylo wybrac tak malo rzeczy, ktore uwielbiam,  pewnie dla kazdego z nas sa w zyciu najwazniejsze inne wartosci. Skupilam sie wiec tylko na drobiazgi, ktore robia mi radosc. Tutaj moich 10 naj:
 
1.   pšeničné klasy - pre mňa najkrajší druh kvetín na Zemi
      klosy pszenicy - wg. mnie najpiekniejszy kwiat na Ziemi
2.   dážď - rada vnímam jeho kvapky
      deszcz - lubie postrzegac jego kropelek
3.   Vianoce - sviatok rozmanitých tajomstiev, vôní, chutí a úsmevov
      Boze Narodzenie - swieto roznych tajemnic, zapachow, smakow i usmiechow
4.   topánky na vysokom opätku
      buty na wysokim obcasie
5.   káva Jacobs Velvet s mliekom bez cukru:)
      kawa Jacobs Velvet z mleczkiem bez cukru:)
6.   veľké a výrazné náušnice
      duze i wyraziste kolczyki
7.   veci, ktoré majú svoj príbeh, teda staré krajky, nábytok, fotografie...
      rzeczy, ktore maja swoja historie, stare koronki, mebelki, zdjecia...
8.   vôňa škorice
      zapach cynamonu
9.   film Bandyta, a zvlášť hudbu, ktorá ho robí ešte sentimentálnejším
      film Bandyta, zwlaszcza jego muzyke, ktora robi go jeszcze bardziej sentymentalnym
10. pocit bezpečia mojej rodiny
      uczucie bezpieczenstwa mojej rodziny

A približne takto som vyzerala v minulosti:
I tak chyba wygladalbym w innej epoce ja:


Do hry ďalej srdečne pozývam dievčatá z nasledovných blogov:
Do zabawy zapraszam serdecznie dziewczyny z nastepnych blogow:


Dúfam, dievčatá, že si pripomeniete, čo máte rady, pretože mnohokrát nám na vlastné potreby a sny akosi neostáva čas:)
Mam nadzieje, dziewczyny, ze przypomniecie sobie, co lubicie, dlatego ze czasto brak nam czasu na wlasne potrzeby i marzenia:).

9 komentárov:

Klaus povedal(a)...

No jesteś nareszcie:) Już było smutno bez Ciebie na bloggerze:) Ja również mogłabym się utożsamić z tą panią na fotografii, niby w subtelnych koronkach ale widać że diablica:) No i ten zapach cynamonu... też należy do moich przyjemności:)

B. povedal(a)...

Janeczko dziekuje za zaproszenie, jutro na moim blogu odpowiem!
sciskam serdecznie, duza buzka
Basia

Atena povedal(a)...

A wiesz ze dzis o Tobie myslalam, mowie sobie musze do Ciebie napisac, ale wkoncu jestes.
Duzo nowych rzeczy sie o Tobie dowiedzialam, fajna zabawa.
Buziaki.

Kaprys povedal(a)...

Wiesz ja w swoich wyliczankach zupełnie zapomniałam o kawie Jacobs Velvet ;-) też ją uwielbiam oczywiście z mlekiem i bez cukru.
Dużo się dziś dowiedziałam o Tobie, ale wiesz co cały czas nurtuje mnie pytanie:" Jakie kolory oprócz czerni i bieli lubisz?
Pozdrawiam Aga

Janka povedal(a)...

Klaus...ja zawsze jestem, i kiedy nie pisze postow i nie komentuje, pewnie zagladam do was wszystkich:)
B....dziekuje i ciesze sie na nastepne Twoje posty
Anetko...prawda fajna zabawa? Mozna sie dowiedziec, czego kto pragnie. Juz sie tez dowiedzialam o innych:)
Kaprys... moze kiedys wypijemy ja razem:)I jak to robisz, ze czytasz moje mysli:) Nastepny post bedzie o nie tylko B&W, bo duzo ludzi mysli, ze ja tylko czern i biel mam w domu:)

Kaprys povedal(a)...

W takim razie z niecierpliwością czekam na kolorystyczną odsłonę Twojego życia i otoczenia ;-)
Co do kawki to w życiu nigdy nic nie wiadomo ...
Może czas wybrać się i pozwiedzać Słowację ;) ?
Pozdrawiam Aga

Dagi Mara povedal(a)...

Dziekuje za zaproszenie, fajna zabawa!

Ewulina povedal(a)...

Treba povedať, že si mala šmrnc. A tá podoba s Mata Hari... :)))

P.S. Poslušne hlásim misia na mojom blogu splnená.

Maj sa pekne a dík za štafetu.

Eva

Bree povedal(a)...

Piekna dama ze zdjecia, fajnie jest dowiedziec sie wiecej o Tobie, pozdrawiam serdecznie

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...