accessoire. beauté. couleurs. décoration. écriture. femme. goût. heureuse. inspiration. joli. kitch. lumière. magique. naturel. opinion. possibilité. reconstruction. sens artistique. textile. utilité. vieillerie. zélée.

sobota 21. augusta 2010

Ma fête

Dnes mám radosť. Nedokážem ju dokonale vyjadriť, ale je to možno preto, že "Boh je milostivý". To  totiž znamená v preklade moje meno. A majiteľka takého mena môže byť naň jedine hrdá.
Meno Janka má hebrejský pôvod, jeho nositeľky hľadajú v bytostiach a veciach dušu. Sú emotívne, rezolútne, často konajú unáhlene a robia prekvapujúce rozhodnutia. Ovplyvňuje ich Slnko. Sú trpezlivé, majú pevnú vôľu a dobrú pamäť, prehľad o dianí vôkol seba a vrodený cit pre diplomaciu. Ideálnym zamestnaním pre ne je vraj novinárka, asistentka a ošetrovateľka. Všetky tri zvládam doma hravo, ale v skutočnosti mám úplne inú prácu:) Dočítala som sa, že moje meno v kombinácii s mojím znamením prináša šťastie. A ja by som dnes chcela to šťastie Vám všetkým darovať:)

Dzisiaj mam radosc. Nie potrafie doskonale ja opisac, ale moze to dlatego, ze "Bog jest laskawy". Wlasnie to znaczy w przetlumaczeniu moje imie. I wlascicielka takiego imienia moze byc tylko dumna z niego.
Imie Janka pochodzi z jezyka hebrejskiego, jego przedstawiciele szukaja w osobach i rzeczach dusze. Sa emotywne, rezolutne, czasto postepuja nieprzemyslenie i podaja zaskakujace decyzje. Sa pod wplywem Slonca. Sa cierpliwe, maja silna wole i dobra pamiec, przeglad o tym, co sie dzieje w ich otoczeniu i wrodzone poczucie dyplomacji. Idealna praca dla nich jest dziennikarzka, asystentka i pielegniarka. Choc opanowuje w domu wszystkie trzy, w rzeczywistosci mam zupelnie inna prace:) Doczytalam sie, ze moje imie w kombinacji z moim znakem zodiaku przynosi szczescie. I ja bym dzisiaj chciala to szczescie podarowac Wam wszystkim:)

A teraz niekoľko maličkostí, ktoré dnes tešia moj zrak. Klietka a kozmetické fľašky mi včera prišli, sú z  Francúzska.
I teraz kilka drobiazgow, ktore dzisiaj pocieszaja moje oczy. Klatka i butelki kozmetyczne mi wczoraj przyszly, sa  z Francji.





Dnešné kvetiny od maminky. Vyčarila mi úsmev na tvári, odmalička mám rada gladioly.
Dzisiejsze kwiaty od mamusi. Wyczarowala mi usmiech na twarzy, od malego lubie gladiole.


No a s mojou rodinou budem oslavovať neskôr, keď budeme všetci spolu:)
No i z moja rodzina bede obchodzic imieniny pozniej, kiedy bedziemy wszystcy razem:)

28 komentárov:

Kaprys povedal(a)...

Janko najlesze życzenia imieninowe, samych słonecznych dni, uśmiechu i tylko dobrych ludzi wokół Ciebie, zdrowia i wszystkiego czego zapragniesz !!!
Życzy Agnieszka

Florentyna povedal(a)...

Witaj!
Serdeczności imieninowe ślę:-)

arsarnem povedal(a)...

Trafiłam do Ciebie z bloga Agnieszki, pięknie tu u Ciebie, również dołączam się do zyczeń:)))
Klatka jest piękna!A te kwiaty jeśli dobrze poznaje w Polsce nazywaja się mieczyki:)Pozdrawiam!

artambrozja povedal(a)...

Janko :) kochana wszystkiego najlepszego , samych radości i słońca :***
Piękne białe gladiole - bardzo je lubię :)
A ta klatka i butelki !!! Bomba !!
Janko czy te butelki dostałaś, czy można je kupić ?
Wybacz, ze tak dociekam, ale też bym takie chciała :)))
buziole :**

Apuni povedal(a)...

Wszystkiego dobrego z okazji imienin. Bardzo lubię zaglądać do ciebie, bo tu tak ślicznie.

Dagi Mara povedal(a)...

Droga Janko! Zycze Ci wszystkiego najlepszego, zebys zawsze byla szczesliwa i radosna jak dzis! Ucieszylam sie, ze obchodzisz imieniny. To taki polski zwyczaj, a ze w Niemczech nikt tego nie zna, juz nie pomyslalabym, ze jeszcze inni mogliby obchodzic imieniny. A tu prosze, Janka ma imieniny! :)
Piekne kwiaty. Biale!
No i zakupy francuskie sie udaly. Piekne butelki! A klatka to juz w ogole.
Pozdrawiam!

Duby povedal(a)...

Janka prajem Ti všetko najlepšie k Tvojim krásnym meninám!!! A aby to šťastie stále stálo pevne pri tebe!!!!
Iveta

Janeczkowo povedal(a)...

Ale fajnych rzeczy się dowiedziałam o swoim imieniu!!! Wszystkiego co najlepsze i najpiękniejsze życzy też Janka:)

Fleurette povedal(a)...

Milá Janka, jsi ta nejsprávnější nositelka tohoto jména!!!
Klec je užasná!!!
Přeji krásnou neděli
Fleurette

Annasza povedal(a)...

Wszystkiego najlepszego z całego serca!! :)) Klatka i buteleczki przepiękne, jest co podziwiać :) Pozdrawiam serdecznie :)

malflu povedal(a)...

Janko życzę Ci aby spełniały się Twoje marzenia :-)

Atena povedal(a)...

Kochana Janeczko i ja Ci zycze wszystkiego co najlepsze z glebi serca.
Ja dodam jeszcze do Twoich cech wspaniala, bezinteresowna, z sercem na dloni, zjawiskowa moglabym tak bez konca pozytywnie wymieniac.

Biala klatka piekna, mam bardzo podobna, slicznie ja wypelnilas hortensjami.
Butelki tez mi sie podobaja.
Sciskam mocno.

B. povedal(a)...

Najlepsze zyczenia Imieninowe Janko! Duuuzo zdrowia, slonca i radosci:-)
Klatka bardzo podobna do mojej, gdy kupowalam swoja to widzialam tez kwadratowe, ale koncu wybralam okragla. Buteleczki bardzo ladne, wygladaja jak stare.
Sciskam mocno, mocno
Basia

Nela povedal(a)...

Masz bardzo wdzięcznie brzmiące imię:) Serdeczne życzenia imieninowe, by Cię szczęście nie opuszczało. Klatka niebywała. Pozdrawiam.

Janka povedal(a)...

Ste milé, ďakujem Vám všetkým.
Jestescie mile, dziekuje Wam wszystkim.
asarnem...tak, wiem o tym, u nas tez ma ten kwiat dwie nazwy:)
artambrozja... butelki zamowila dla mnie pewna pani z Francji, ale poprosze o Twoj adres na maila, cos ladnego mam wlasnie dla Ciebie

zcdl povedal(a)...

Janka, vcera som nebola poriadne doma, tak som ti nestihla napisat...ale prajem Ti takto dodatocne k Tvojim meninma vela vela zdravia, lebo od neho sa odvija stastie, pohoda a laska...prajem Ti vela uzasnych inspiracii. Som rada, ze som ta nasla vo virtualnom svete, pretoe velmi rada chodim na tvoj blog...:) pa, peknu nedelu prajem

artambrozja povedal(a)...

Janko :*** już piszę :)))

GUSIA povedal(a)...

Wszystkiego naj, naj, naj...
Radości, szczęścia i uśmiechów!!!
Cudności dostałaś :o)
Piękna klatka, śliczne kwiaty i wyjątkowe butelki!!!
Jestem nimi zauroczona :o)
Pięknie muszą się prezentować w łazience...
Ach pomarzyć zawsze warto :o)
Pozdrawiam Cię wyjątkowo słonecznie

Ana.Anything povedal(a)...

Janko wszystkiego najlepszego z okazji imienin - spóźnione ale szczere!!!! Życzę Ci tego rownież jako wnuczka cudownej Janeczki - mojej ukochanej babci:) Prezenty piękne, klatka zapiera dech w piersiach, a buteleczki - no miracles:) Dziękuję bardzo za odwiedziny i komentarz:*

Gabi povedal(a)...

Jani, dodatočne pekné meninky:) Gladiolky sú skvelé kvietky!:)Gabi

Elle povedal(a)...

Wszystkiego najlepszego Szczęśliwa Janko :)
a drobiazgi są przepiękne :)
Pozdrawiam serdecznie po wakacyjnej przerwie :)

Ewulina povedal(a)...

Meno Jana iste prináša šťastie, veď v deň tvojich menín sa narodila moja prostredná, Slávka :)

Tak oneskorene, tfuj, tfuj, šťastie, zdravie, duševnú pohodu a lásku ti prajem Janka.

... a tie francúzske "maličkosti" sú poriadne "veličkosti" :)

Eva

aga povedal(a)...

Naj szczersze życzenia imieninowe!!!!Niech sie spełniają Twoje marzenia!!!Klatka i buteleczki bardzo fajne...pięknie się prezentują u Ciebie!Pozdrawiam serdecznie:)

MaJu povedal(a)...

witaj. wszystkiego naj naj najlepszego. -spoznione ale szczere zyczenia przesylam z polski.
piekna ta klateczka- romantycznie.
pozdrawiam

Peti povedal(a)...

Milá Jani,
také přeji dodatečně vše nej nej nej!!!!
Tvé francouzské maličkosti jsou naprosto úžasné - klec,skleničky krásně jsem se u tebe opět pokochala.
krásnou neděli Pet

Kerlaja povedal(a)...

Spóźnione, ale cieplutkie życzenia imieninowe!
A klatka bardzo ładna- piękne ma te delikatne zdobienia.
Pozdrawiam

Kaprys povedal(a)...

Zapraszam Cię do zabawy "Lubię"

Aga robie-bo-lubie povedal(a)...

Nadrabiam zaległości u Ciebie po urlopie... Ja po wizycie we Francji i wiesz co? Kupiłam półkę podobną do Twojej klatki. Serio! Ma podobne listki i jest z powyginanego drutu. Już nie długo pokażę zdjęcia u siebie, to sama zobaczysz... Lecę dalej czytać Twoje posty- buziaki!

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...