accessoire. beauté. couleurs. décoration. écriture. femme. goût. heureuse. inspiration. joli. kitch. lumière. magique. naturel. opinion. possibilité. reconstruction. sens artistique. textile. utilité. vieillerie. zélée.

streda 28. novembra 2012

Quelque chose d´extraordinaire


Verím v dobro anjelov, ale to už asi o mne viete. Verím však aj v to, že ľudia môžu konať dobro práve tak nezištne ako anjeli. Že sa dokážu zastaviť, zamyslieť, venovať spomienku iným, urobiť niečo krásne pre blízkeho bez uvažovania, čo by z toho mohli mať. Iba tak, pre radosť z potešenia iných. Také sú aj tieto dievčatá. So šikovnými rukami, s dobrým srdcom, s ochotou pomôcť. Reálne ženy, matky, manželky. Milujú nielen svoje rodiny, ale ich láska siaha ďaleko za hranice domácnosti.

«

Wierze w dobro aniolow, ale to juz chyba o mnie wiecie. Wierze i w to, ze ludzie moga konac dobro wlasnie tak bezinteresownie jak anioly. Ze potrafia zastawic sie, pomyslec, wspomniec o innych, stworzyc cos pieknego dla bliskich bez interesu, co z tego by mogli miec. Tylko tak, dla radosci z radosci innych. Takie sa i te dziewczyny. Maja zdolne lapki, dobre serce, ochote pomoc. Realne kobiety, matki, malzonki. Kochaja nie tylko wlasna rodzine, ale ich milosc siega daleko poza granicami domu.


Všetci poznáte zázraky zhotovené jej rukami. S jej menom sa mi vždy spája biela farba, čistota, nežnosť, precíznosť a srdečnosť. Poprosila som ju o objednanie a doručenie mojej vysnívanej vianočnej knihy, keďže na Slovensko z nemeckej stránky nebola možnosť dodania. Uplynul týždeň a kniha bleskovou rýchlosťou priletela do nášho domu. Teším sa veľmi, tento druh balíčkov mi jednoducho robí dobre :)
Ďakujem Ti, Anetka, z celého srdca!

A tu je v plnej kráse - BELLE BLANC Merry Christmas!

«

Wszystcy znacie cuda wychodzace zpod jej rak. Z jej imiem zawsze mi sie kojarzy bialy kolor, czystosc, delikatnosc, precyzyjnosc i serdecznosc. Poprosilam ja o zamowienie i wyslanie mojej wymarzonej ksiazki , bo wysylka z niemieckiej strony na Slowacje nie byla mozliwa. Uplynal tydzien i ksiega predkoscia blasku przyleciala do naszego domku. Bardzo sie ciesze, ten rodzaj paczek poprostu robi mi dobrze:)
Dziekuje Ci, Anetko, z calego serca!

I tutaj  BELLE BLANC Merry Christmas!





Pre mňa je žijúcou legendou patchworku, vyšívania a iných techník a som veľkou obdivovateľkou jej práce. Neviem, či je možné slovami opísať nádheru, ktorú tvorí a jej neohraničenú fantáziu nehovoriac o množstve vecí, ktorým vlastnými rukami dáva skvelú podobu. Dohodli sme sa na výmene vecičiek a už v predchádzajúcom príspevku som naznačila, že mám obrovskú radosť z balíčka od Malgosi. Posúďte sami, nemali by ste radosť z týchto kúzelných darčekov? Luxusný balíček s luxusným obsahom! 
Ďakujem, Malgosia, za všetko!

«

Dla mnie jest zywa legenda patchworku, wyszywania i innych technik i jestem wielka wielbicielka jej prac. Nie wiem, czy slowami mozna  opisac ta pieknosc, ktora tworzy i jej nie ograniczona fantazje, nie mowiac o ilosci rzeczy, ktorym wlasnymi rekami daje swietny wyglad. Umowilismy sie na wymiance i juz w poprzednim poscie pisalam, ze mam ogromna radosc z paczki od Malgosi. Popatrzcie sami, czy nie radowalibyscie sie z tych czarujacych prezencikow? Luksusowa paczka z luksusowa zawartoscia! 
Dziekuje, Malgosiu, za wszystko!




V rámci vianočnej výmeny na blogu Janky sme mali pridelených svojich "partnerov na výmenu". Od iných sme mali darček dostať a inému nejaký vyrobiť. Bolo to celkom zaujímavé, také pomiešané:) Ale pre mňa vytvorila darček 


Keď som uvidela, od koho zásielku dostanem, vedela som, že veľmi dobre pozná moju obľúbenú koloristiku a ani na sekundu som nezaváhala, že bude vyrábať v čiernej, bielej alebo sivej farbe. Nemýlila som sa:) Ivetka robí skvelé a originálne dekorácie z dreva a ja drevo veľmi môžem, usmievala som sa preto pri otváraní balíčka. Nápadité drevené dekorácie a korálkové svietniky nám už ozdobujú domček.
Ďakujem krásne, Ivetka!

«

W ramach swiatecznej wymianki na blogu Janki mialismy ustalonych swoich "partnerow do wymianki". Od innych prezencik dostalismy i dla innych mialismy go stworzyc. Bylo to ciekawe, takie pomieszane:) Ale dla mnie stworzyla prezent   


Kiedy zobaczylam, od kogo dostaje paczke, wiedzialam, ze bardzo dobrze wie o mojej ulubionej kolorystyce i nie watpilam, ze bedzie wyrabiac w czarnym, bialym lub szarym kolorze. Nie mylilam sie:) Ivetka robi wspaniale i oryginalne dekoracje z drewna i ja drewno moge, dlatego usmiechalam sie podczas otwierania paczki. Dekoracje z pomyslami i koralikowe swieczniki juz ozdabiaja nasz domek.
Dziekuje bardzo, Ivetka!


A vy? Zažili ste niekedy stretnutie s anjelmi v ľudskej podobe?

«

I wy? Spotkaliscie sie kiedys z aniolami w postaci ludzkich istot?

7 komentárov:

Katarína povedal(a)...

Ahoj Jani, samozrejme že anjeli existujú. Chodím k Tebe takto na noc si čítať a závidím, hnusná vlastnosť, ja viem:-)) Závidím dar reči, aj Tvoje komentíky u mňa sú také vycibrené, netušíš ako sa to krásne číta, ďakujem za všetky ♥ ...no a samozrejme teraz závidím už aj tie nádherné darčeky čo si dostala:-))nieee srandujem, sú ako stvorené len pre Teba, maj sa krásne mojka ♥

Unknown povedal(a)...

No porozmášľam, tuším som minule s jedným anjelom chatovala, že?
Konečne som prvý raz plynule prečítala názov príspevku a dokonca som mu aj rozumela, bože z francúzštiny som toľko toho zabudla, ach. Darčeky sú náramné, knižku som si chcela aj ja objednať, len ma odradilo, že je iba v nemčine a tomu ja nemrozumiem. Ale obrázky v nej musia byť krásne, usudzujem podľa fotiek čo sú na blogu. Maj sa krásne, pá. Renata

Ewelina povedal(a)...

Same cudownosci

Atena povedal(a)...

No pewnie ze tak Ty jestes jednym aniolem :)
Ciesze sie ze moglam pomoc w spelnieniu marzenia.

A to od Malgosi pokazalas czesc prezentu poprzednio, tez podziwiam jej prace.
Gratuluje Janeczko cudownych przesylek.
usciski

zcdl povedal(a)...

Janka, darceky su kraasne .... a anjeli existuju...jasneee :) len treba mat otvorene oci a najdes ich vsade...ja jednemu napr. teraz pisem .) paaaaa

Dagi Mara povedal(a)...

Ta ksiazka jest piekna! Sama wlasnie sie nia zachwycam. :)

Pozdrawiam Cie serdecznie

Dagi

Duby povedal(a)...

Ahoj Janka! Rada tvorím pre ľudí,ktorých si vážim a viem, že vedia veci oceniť a aj preto som bola rada,že si sa mi dostala práve ty :o) A až som sa červenala, keď som čítala také chváli na moju osobu...
A anjeli naozaj existujú...
Pekný adventný čas prajem!!
Iveta

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...