accessoire. beauté. couleurs. décoration. écriture. femme. goût. heureuse. inspiration. joli. kitch. lumière. magique. naturel. opinion. possibilité. reconstruction. sens artistique. textile. utilité. vieillerie. zélée.

pondelok 26. novembra 2012

Calendrier de l´avent - tambours



Čas plynie rýchlo a aby som to zasa nezmeškala, ako vlani, rozhodla som sa vyrobiť trochu v predstihu adventný kalendár "pour Maxim". Celý rok som odkladala valčeky z lepiacich pások, z háčkovacej priadze a doplnila som ich aj valčekmi z toaletného papiera (rada vyrábam z toaleťáku, ale to už viete). Pohrala som sa trochu s notovým papierom, páskou washi a s jutovým špagátikom a výsledkom sú tieto adventné bubny.

« « «
DRUM    DRUM    DRUM  
« « «

Czas szybko mija i zebym znow nie przegapilam, jak w zeszlym roku, zdecydowalam stworzyc juz teraz kalendarz adwentowy "pour Maxim". Podczas calego roku odkladalam rolki z klejacych tasm, z nici do szydelkowania i uzupelnilam liczbe rolkami z papieru toaletowego (lubie tworzyc z tego materialu, ale tego juz wiecie). Pobawilam sie troche z papierem nutowym, tasma washi i jutowym sznurkiem. Winikami sa te adwentowe bebny.


... a spolu s Maximom/... i razem z Maximem


Tohtoročné Vianoce sa u nás nesú v znamení anjelských tónov, preto máme všade noty, hudobné nástroje a anjelské krídla:) Celok dopĺňajú staručké budíky. A ešte niečo. Dnes mi prišla prekrásna zásielka. Bola to super výmena a ja som si obsah balíčka ihneď zamilovala. Ale o tom nabudúce:) Ukážem vám len náhrdelník, podľa ktorého by ste mohli identifikovať skvelú blogerku, s ktorou sme sa dohodli na výmene:) Tak čo, uhádnete, kto je to?

«

Tegoroczne Swieta beda u nas w znakach muzyki  anjelskiej, dlatego mamy wszedzie nuty, instrumenty muzyczne i skrzydla aniolow:) Calosc uzupelniaja starenkie budziki. I jeszcze cos. Dzisiaj dotarla do mnie przepiekna paczka. Byla to super wymianka i ja zakochalam sie w zawartosci tej paczki. Ale o tym przyszlym razem:) Pokaze wam tylko naszyjnik, z tego mialibyscie identyfikowac swietna blogerke, z ktora umowilismy sie na wymiance:) Wiec, zgadniecie, kto to?







O darčekoch ešte bude reč, o dobrých srdciach a šikovných rukách tiež:)
Posielam vám všetkým virtuálne objatie ♥

« « «
DRUM    DRUM    DRUM
« « «

O prezentach jeszcze bedzie mowa, o dobrych sercach i zdolnych lapkach tez:)
Obejmuje was wszystkich wirtualnie ♥

14 komentárov:

Elle povedal(a)...

Kochana! I love it! Twój kalendarz jest genialny! :) świetny pomysł! a Synek - do zacałowania :) sama słodycz :)

Unknown povedal(a)...

Ahoj ty môj virtuálny anjel :) Dnes som si bola pre tú drobnosť na pošte, haha, však to bola aká veľká krabica. No a keď som to doma rozbalila, moje nervy, si ma zabila :)) Muž si samozrejme neodpustil poznámky, že či to chystám pre neho :))
Ruky ma svrbeli, že urobím fotky, ale dnes bolo také naprd počasie. Pekne si počkám, keď sa aspoň trochu vyčasí.
Ako sa ti ja len za taký krásny darček odmením?

Tie bubienky pre Maxima sú perfektné, Obdivujem ťa, že počas celého roka myslíš na Vianoce a zbieraš materiál, nemchápem :)

Myszka povedal(a)...

O rany jakie fajniutkie bębenki!!! Super pomysł miałaś:)

MyWay povedal(a)...

Jani, tak to najoriginálnejší adventný kalendár aký mi padol do oka za posledné asi aj roky, klobúk dole, neviem sa vynadívať a Maxim je šťastné to dieťa.
Pekné dni, Gabi.

Jomarowy Świat povedal(a)...

Rewelacyjny pomysł!! Ślicznie to wyglada!
I pomyśleć, że mam całą szufladę rolek po papierze, po taśmach i ręcznikach papierowych...

Pozdrawiam!

B. povedal(a)...

Niesamowite bebny, nigdy takich nie widzialam! I jestem ciekawa bardzo zawartosci paczuszki, bo naszyjnik przepiekny!
usciski

emily povedal(a)...

Ahoj Janka, vždy máš originálne nápady, ktoré sú aj oku lahodiace a srdiečku pre radosť. My sme nechyrovali o adventných kalendároch, tešili sme sa na skromné darčeky a to jablká, orechy, niekedy aj pomaranče, mandarínky a nejaká salónka po domácky vyrobená.
Maxim je šťastné dieťa.
Emily

Aga robie-bo-lubie povedal(a)...

Pomysł z bębenkami jest super! Taki inny i bardzo twórczy. I pomysłowy!
Ja też juz szykuję kalendarz dla mojej córki. Jeszcze tylko słodkości trzeba kupić...

Czarna Biedronka povedal(a)...

Bardzo ciekawa koncepcja na kalendarz :)

dulce de leche povedal(a)...

krasny prispevok ,Janka..a este krasnejsie tvoje sikovne rucicky :) nech vam anjelska hudba vyhrava vo vasej domacnosti stale ♥

Atena povedal(a)...

Janeczko bebny wyczarowalas swietne bardzo oryginalny pomysl :) A Maxim widac ze baaaardzo zadowolony.

Nie zgadne od kogo te prezenciki, naszyjnik wyjatkowy.
usciski

Drycha povedal(a)...

Świetny pomysł z tymi bębenkami!!! :D

Janka20 povedal(a)...

Origináááálne! To bolo aj dosť práce s tými bubnami, ale perfektný nápad.
Tento budík mám aj ja, ale už nefunkčný.
Pekný večer, Jani

Alicja povedal(a)...

Piękny kalendarz!!!!
I razem z Tobą cieszę się z wszystkich wspaniałych skarbów, które pokazałaś w poście.
Uściski!!!!!!!!
Alicja

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...