accessoire. beauté. couleurs. décoration. écriture. femme. goût. heureuse. inspiration. joli. kitch. lumière. magique. naturel. opinion. possibilité. reconstruction. sens artistique. textile. utilité. vieillerie. zélée.

štvrtok 27. októbra 2011

Mon coussin préféré



Aj pre vás sú vankúše príjemným spoločníkom pri oddychu, čítaní, na terase pri káve? Máte svoj obľúbený?  V našej rodine si všetci radi podložia túto "rekvizitu" pod hlavu, preto má každý svoj. Ja som vždy túžila po vankúši z volánov, ale v našom mestečku nie sú obchody, v ktorom by som svoj vysnívaný kúpila, musela som si ho teda ušiť. A bola to veru príjemná práca. Aby som uviedla veci na poriadok, tie rozstrapkané volány boli zámerom autora:)

«

 Dla was takze poduszki sa milym towarzystwiem podczas relaksu, czytania lub przy kawie na tarasie? Posiadacie swoj ulubiony? W naszej rodzinie wszystcy lubia podlozyc sobie ten "rekwizyt" pod glowe, dlatego kazdy ma swoja poduszke. Ja praglam zawsze podusi falbankowej, ale w naszym miasteczku niestety nie ma sklepow, w ktorych kupilabym swoja wymarzona, wiec musialam ja uszyc. Rzeczywiscie, byla to bardzo przyjemna praca. Zeby przytoczylam rzeczy na porzadek, te prujace sie brzegi to zamiar autora:)




Viem, že je ešte skoro písať o Vianociach, ale dnes mám veľkú radosť. Práve som dostala objednanú zásielku s vintage-guľkami. Sú prekrásne a budú krásne dopĺňať stromček, ktorý bude tento rok... oj, to je predsa prekvapenie! Skoro som ho prezradila:)

«

Wiem, ze jeszcze zawczesnie pisac o swietach, ale dzisiaj mam wielka radoscc. Wlasnie dostalam zamowiona przesylke z vintage-bombkami. Przepiekne sa i beda pasowaly do choinki, ktora w tym roku bedzie... oj, to niespodzianka przeciez. Bez mala ja zdradzilam:)



Prajem vám pekné jesenné dni a ďakujem za každú vašu návštevu na blogu.
Zycze wam piekne jesienne dni i dziekuje za wszystki odwiedziny bloga.


34 komentárov:

Myszka povedal(a)...

Potrzeba matką wynalazku! -znasz takie przysłowie? :)
Bombki fantastyczne i bardzo trendy!

Unknown povedal(a)...

Jani, musím iba chváliť autorku vankúšika. Je nádherný. U nás tiež na pohovke dominujú vankúše a myslím, že na Vianoce dostanú nový prebal. Vianočné vintage gule sú super. Dobrý výber. Pekný deň. Renata

BOHDA povedal(a)...

JANIČKO, TAK TO JE NÁDHERA.
POLŠTÁŘEK SE MI MOC LÍBÍ. PRÁVĚ JSEM DOSTALA CHUŤ SI TAKOVÝ UŠÍT.
MOC SE TI POVEDL.
TO SE BUDE ODPOČÍVAT.
BAŇKY JSOU TAKÉ SUPER. KRÁSA VÁNOČNÍ.
PŘEJI PŘÍJEMNÉ VOLNÉ DNY.
BOHDA

wdomuujagi povedal(a)...

Za mną też chodzi taka poducha, jest śliczna.
Bombki piękne

Unknown povedal(a)...

Janko, poduszka cudna - mogę odgapić ?
a bombki piękne, ciekawe czy w moim miasteczku znajdę takowe
buziaki
Kasia

Atena povedal(a)...

Janeczko poducha mnie powalila na kolana, jest nadzwyczajna! Ake musialas sie namarszczyc;)

Bombki tez baaardzo mi sie podobaja, tez w tym roku stawiam na to szklo.

sciskam

Janka povedal(a)...

Myszka... dziekuje, znam, znam:)
Renata... ďakujem veľmi pekne za milé slová i za návštevu:)
BOHDA... nech sa páči, stačí nariasiť volány a našiť ich do kruhu. Ani endlovačku netreba:)
Jaga... dziekuje bardzo, kochana
Kasiu... jasne, ze mozesz odgapic. Ostatnio duzo szyjesz,co?:) Bombek tez u nas nie ma, zamowilam przez internet
Atena... dziekuje bardzo, maszyna marszczyla:) Ja tylko zszywalam i naszywalam falbanki. No i jeszcze srodek...to tez moja robota. Wlasciwie wszystko:) Pozdrawiam

Miriama povedal(a)...

Janicka, vankusik je naozaj nadherny... Dufam, ze ci uz pri odpocivani, alebo aj spanku, bude plnit tie najtajnesie sny :) a vianocne ozdoby nemaju chybu :)

emily povedal(a)...

Ahoj Janka, konečne sa mi podarilo otvoriť Tvoj blog. Neviem prečo, ale prístup bol zamietnutý. Mám veľkú radosť. Nechcela by som prísť o Tvoje nádherné inšpirácie. Aj tentokrát vankúšik s volánikmi. Je jednoduchý a pritom čarovný. Chcem sa opýtať, kde si objednala tie vintage-gule, tiež sa mi páčia.
Krásny jesenný večer.
Emily

Dagi Mara povedal(a)...

Poduszke slicznie uszylas i taka piekna w zadnym sklepie bys nie kupila! Przesliczna!
A bombi sa niesamowite, bardzo mi sie podobaja!

Pozdrawiam serdecznie
Dagi

B. povedal(a)...

Kochana Janeczka, poduszka jest niesamowita i piekna!!! Bombki super, tez takie chce!
sciskam
Basia

Anonymný povedal(a)...

Janko , podusia fantastyczna , też takie lubię :) i bombki eleganckie ...no właśnie chyba czas o nich pomyśleć :) Buziaki

Janka povedal(a)...

Miri...ďakujem veľmi pekne
Emily... nemám poňatia, prečo si nemohla otvoriť blog. Ďakujem pekne za komentár a poprosím Ťa o e-mailovú adresu:)
Dagi... baaardzo dziekuje, kochana
Baśko:))..dzieki, dzieki, dzieki, bombki zamowilam przez internet
Nettika... dziekuje bardzo, masz racje, swieta szybko si zblizaja:)

Kinga povedal(a)...

Jestem zachwycona poduchą, pozazdrościłam i jak znajdę trochę czasu to uszyję podobną, jeśli oczywiście podolę.

Ana.Anything povedal(a)...

Janeczko oszalałam!!! Poducha jest PRZEPIĘKNA!!! och chiałabym taką uszyć, ale chyba mnie przerasta taki projekt:) Bombki cudne, jak z choinki mojej babci...piekne wspomnienia...

Ajka povedal(a)...

Janinko, úžasný nápad a skvělé zpracování!! Ta už vidím ty Vánoce u vás, budou kouzelné!! Přjei krásné dny. Ajka

Kaprys povedal(a)...

Janeczko poduszka mnie zauroczyła !!!
Jest cudna !!!
A bombki hi hi hi chyba telepatia nas połączyła, choć u mnie ciut inne w kaształtach ale efekt podobny ;-)
Dziękuję za odwiedzinki
Agnieszka

Janka povedal(a)...

Fuerto... dziekuje bardzo i ciesze sie na Twoja poduche:)
Aniu...dziekuje, to nic komplikowanego:) Tylko zmarszczysz paski materialu i naszyjesz na prosta poduszke:)
Ajka... ďakujem krásne, áno, tieto Vianoce budú pre mňa a moju rodinu výnimočné, chceme si ich preto čo najviac spríjemniť:)
Kaprys...dziekuje, Agnieszko:) Tak, tak, widzialam te cuda na Twoim blogu:)

Reia Aria povedal(a)...

Ahoj Janičko,
celý den Tě mám tady "otevřenou", že musím konečně napsat! Vintage kapky moc dobře poznávám, jsou skvostné;-). Na Tvůj stromeček se moc těším, vždy vymyslíš něco originálního, takže se ráda nechám překvapit i když jsem netrpělivá. Zbožňuju i černá písmenka, ale ten polštář!!! Janko jedna je dokonale nedokonalý!!! Právě ty nezačištěné okraje jsou fakt překrásné, obdivuji, že máš nápad a ještě jej zvládneš na stroji zrealizovat, vypadá to děsně složitě. Hned bych jej zabydlela, připomíná mi textil od Tine K nebo něco podobného, to opravdu můžu:-).
Ráda se zastavím zase, měj se krásně a hezky blogguj:-*

aga povedal(a)...

ależ sobie dogodziłaś... podusia jest prześliczna a bombki też mi się podobają takie!:)Pozdrawiam!

Margott povedal(a)...

No Janeczko!!!!!!!!! Wlasnie podsunelas mi pomysl z tymi falbaneczkami!!!!
Podusia cudna i bombki tez:-)))))
Pozdrawiam cieplutko:-)
Janeczko bedzie opoznienie kilka dni, mam nadzieje, ze sie nie gniewasz. Musze przywiezc sobie druga stopke do maszyny z transportem roznicowym bo ta, ktora mam pekla mi dzis:-((

Janka povedal(a)...

Šárka... ďakujem Ti pekne, zastav sa kedykoľvek budeš chcieť:)
aga... dziekuje slicznie za odwiedzinki i komentarz:)
Malgosiu...dziekuje bardzo, i pisalam, nie musisz sie spieszyc, chetnie poczekam:)

Anonymný povedal(a)...

Přeji hezký večer,teda ten je úžasnýýý.To snad ani neusnu a pořád se na něj budu chodit dívat!
Hned si vás ukládám a chodím se pokochat:-)
Žaneta

dulce de leche povedal(a)...

Janka,ja ani nemam slov,ak si ty sikulkaaaa!!!!:) vankusik sa mi straasne paci,ale ja mam na sitie obe ruky lave:((..tak s apokocham aspon u teba:)a chvalim aj krasnu zmenu vizualu stranky..

Peninia / Gosia povedal(a)...

Podusia jest rewelacyjna.Oczu nie potrafię
oderwać tak bardzo mi się podoba. Śliczna!!!

Bombeczki cudowne:)

Dziękuję za odwiedziny na blogu oraz miłe słowa. Serdecznie i ciepło pozdrawiam i posyłam uściski!

Peninia*

Janka povedal(a)...

Žanetka... ďakujem za návštevu, vankúšik je jednoduchý, treba ho ušiť a potom už spánok príde sám:) Potvrdí to aj môj najmladší syn:)Rada Ťa tu znova uvidím:)
Martinka... netáraj, ruky máš šikovné a ešte aj v kuchyni prejavuješ svoj talent. Ďakujem za koment:)
Peninio... jestes tutaj zawsze mile widziana:) Dziekuje za mily komentarz)

Connys Cottage povedal(a)...

Thanks for your visit on my blog.
You're also wonderful Dinge.So a pillow and I'm also addicted to it makes naehen.
Hail and a beautiful new love Herb Week. Conny

Fleurette povedal(a)...

Milá Janya, Tvůj polštář je kouzelný a tyhle vánoční ozdoby se mě také moc líbí! Děkuji Ti za velmi milý komentář a moc se omlouvám za nestíhání psaní komentářů:)
Přeji Ti krásný podzim , měj se moc krásně
Fleurette

http://syllovesshabby.blogspot.com povedal(a)...

Wow Jeneczko ona nie jest tylko przyjemna alei przepiekna!!!!!! sliczna, sliczna, sliczna!!:-)))) Bomby tez piekne!:-))) Pozdrawiam cieplusio

Syl

Janka povedal(a)...

Conny... thanks for your kind comment:)
Fleurette... ďakujem, a s komentármi si nerob starosti, čas ide v dnešne dobe neskutočne rýchlo:)
Syl... witam serdecznie i bardzo dziekuje za mile slowa:)

Unknown povedal(a)...

oj szyję, szyję, maszyna chodzi jak złoto
szkoda tylko że doba za krótka i dzieci chore, bo bym więcej czasu przy niej spędzała :)
dziękuję za pozwolenie
pozdrawiam ciepło
Kasia

Amelie povedal(a)...

Nádherný polštářek, krása.

Janka povedal(a)...

Kasiu... zdrowka zycze przedewszystkim:) Ciesze sie na Twoja podusie!
Amelie... ďakujem za návštevu i komentár, milo mi to padne:)

Natalia povedal(a)...

Poducha jest przecudna Janeczko!
Patrzę się i patrzę i napatrzeć się nie mogę!

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...