accessoire. beauté. couleurs. décoration. écriture. femme. goût. heureuse. inspiration. joli. kitch. lumière. magique. naturel. opinion. possibilité. reconstruction. sens artistique. textile. utilité. vieillerie. zélée.

štvrtok 6. októbra 2011

Miaaaaaaau!



Ak si podľa nadpisu či obrázku myslíte, že som si kúpila mačiatko, ste na omyle:) MIAU je totiž na Slovensku známy lifestylový ženský časopis. Vážim si, že jeho redaktorka Gábina upriamila pozornosť aj na malý kúsok môjho sveta v celosvetovej internetovej sieti. Ďakujem kolektívu časopisu za možnosť prezentovať svoj blog i na papieri. Na ňom som sa ocitla spolu s ďalšími štyrmi šikovnými dievčatami, ktorých linky na blogy si dovolím uviesť aj tu (klik na mená, sú podlinkované)

Určite stojí za to prezrieť si ich originálnu prácu, prečítať pár riadkov o zaujímavých životoch. A ak si niekto bude chcieť kúpiť októbrové číslo časopisu MIAU (klik), odporúčam nechať sa uniesť jeho jesennou atmosférou.


Jezeli myslicie wg tytula postu, ze kupilam kotka, mylicie sie:) MIAU to na Slowacji lifestylowe czasopismo dla kobiet. Ciesze sie, ze redaktorka  tego miesiecznika skierowala uwage na kawalek mojego swiata w ogolnonarodowej sieci internetowej. Dziekuje kolektywu czasopisma za mozliwosc prezentowac swojego bloga takze na papierze. Na nim ocklam sie razem z dalszymy czteroma zdolnymi dziewczynami, do ktorych linki sa tutaj (klik na imienia, sa podlinkowane)


Pewnie warto zobaczyc oryginalne prace, przeczytac pare rzadkow o ich ciekawym zyciu. Jezeli ktos bedzie chcial zakupic pazdziernikowy numer czasopisma MIAU (klik), polecam chetnie naladowac sie jego wspanialymi jesiennymi klimatami.

P.S.: Všetkým, ktorí držali palce synovi, ďakujem. Operácia dopadla dobre:)
P.S.: Wszystkim, co trzymali kciuki synowi, dziekuje. Operacja udala sie:)

17 komentárov:

barbaratoja povedal(a)...

Gratuluję obecności w poczytnym piśmie;-)Razem z tobą przedstawiono bardzo różniące się przedstawianą tematyką blogi.
Przejrzałam je;-)

Atena povedal(a)...

Ciesze sie ze wszystko dobrze i szczesliwie sie skonczylo:)
No i serdecznie gratuluje artykulu, brawo Janeczko:)
Pozdrawiam goraco

zcdl povedal(a)...

Jankaaaa gratulujem, ty hviezda nasa :)...idem si hned kupit miaaaau :) Synatorovi prajem vela zdravia! :) paaa drzte sa

Rose povedal(a)...

Gratuluję to chyba wzruszające tak sobie o sobie poczytać w czasopiśmie! ;)Buźka!

Myszka povedal(a)...

Super, że wszystko dobrze z synkiem! A dla Ciebie wielkie gratulacje Janeczko!

Unknown povedal(a)...

gratuluję artykułu :)
dobrze, że już po operacji i że się udała :)
pozdrawiam serdecznie i biegnę na polecane blogi :)
Kasia

Gabi povedal(a)...

Janya, skvelé!:) Je to povzbudzujúce, však?:) Srdečne blahoželám, Gabi

P.S. A veľa zdravíčka

Janka20 povedal(a)...

To je radosť, že ? Viem si predstaviť ... gratulujem. Keď natrafím, tak kúpim.
Maj sa pekne, J.

Anonymný povedal(a)...

Serdecznie Ci gratuluję Janko a panna ze zdjęcia śliczna :) Pozdrawiam gorąco

dulce de leche povedal(a)...

Janka,ty ho uz mas?..ja som zatial u nas nezohnala:((...tesim sa tam na Teba:)..a som rada aj za tvojho synceka,i ked som o operacii netusila:( drzala by som palceky aspon..

Bree povedal(a)...

Moje gratulacje! pozdrawiam cieplutko

Andrea R. povedal(a)...

Gratulujem Vám dievčatá a moc sa teším spolu s Vami:) ...Jani a synčekovi prajem rýchle zotavenie:)

emily povedal(a)...

Janka, gratulujem a teším sa s Tebou. Od prvého okamihu ešte na mmb som tušila, že si iná, výnimočná. Ešte som netušila v čom, ale teraz už viem. Držím palce synčekovi v uzdravení. Viem, čo je bolesť a choroba.
Emily

Janka povedal(a)...

barbaratoja...dziekuje bardzo, laczaca tematyka jest blogowanie
Atena, Rozany... dziekuje wam dziewczyny
Zuzka... nemám rada také vesmírne tituly, stačia mi aj vaše komentáre, moja:)
Myszka, Kasia, Nettika... serdecznie dziekuje, najwazniejszymi sa i tak wasze komentarze, ktore bardzo szanuje sobie
Gabi, Janka20... ďakujem pekne, najviac si však aj tak cením vaše stále návštevy:)
Bree...dziekuje barzo, kochana
Martinka... ešte nie, iba moje stránky v PDF
Ajka... ďakujem zo srdca

zcdl povedal(a)...

Janka, kupene...precitane....bol so super pocit citat o niekom koho "poznam" ... bilo mi srdce pri tom tak, ze mozno si to pocula .))) super ..pa

aga povedal(a)...

gratuluję!To musi być fajne czytać o sobie!Pozdrawiam:)

Miriama povedal(a)...

Janicka uprimne Ti blahozelam :) Oznacenie "internetova kuzelnicka" Ti pravom patri :) Len tak dalej drzim palce :)

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...