accessoire. beauté. couleurs. décoration. écriture. femme. goût. heureuse. inspiration. joli. kitch. lumière. magique. naturel. opinion. possibilité. reconstruction. sens artistique. textile. utilité. vieillerie. zélée.

sobota 9. júla 2011

Rouge, bleu-marine, blanc et Amérique


Druhá časť teenegerského splneného sna. Ja zostávam verná čiernej, bielej a sivej, ale moje deti to chcú vziať za vlastný farebný koniec. Rozhodovanie nemalo konca, každú chvíľu vyhrávala iná farba a myslím, že dúhu sme celkom vyčerpali:) Tesne pred maľovaním padlo rozhodnutie: chcel by som to ako v Amerike:) Izba je dosť chladná, slniečko do nej veľmi nenakúka, takže som mala mierny problém s takouto tmavou koloristikou. Hovorí sa ale, že ľuďom netreba vnucovať svoje farby, každý sa bude cítiť v takom prostredí, aké si ho sám vysníva. Kapitulovala som. Výsledok je tu. U niekoho sýte tmavšie odtiene v kombinácii s kovom vyvolávajú chlad, u môjho syna "pravý domov". A tak to má byť.

Drugi odcinek teenegerskiego spelnionego marzenia. Ja nadalej wierna jestem czernemu, bialemu i szaremu, ale moje dzieci chca wziac wszystko za kolorowy koniec. Decyzja nie miala konca, kazda chwile wygrywal inny kolor i mysle, ze calkiem wyczerpalismy kolory teczy:) Tuz przed malowaniem padla decyzja: chcialbym to jak w Ameryce:) Pokoj dosyc chlodny, sloneczko nie bardzo go odwiedza, wiec mialam maly problem z taka ciemna kolorystyka. Mowi sie, ze ludzi nie mozna zmuszac do kolorow, kazdy czuje sie dobrze w takim otoczeniu, jak go sam sobie wymarzy. Kapitulowalam. Wynik jest tutaj.




Podsedák som ušila zo starých synových džínsov. Má ho rovnako rád:)
Poduszke uszylam ze starych jeansow syna. Polubil ja tak samo:)



Vo svojich takmer 16 rokoch má náš syn presne vytýčený smer k svojej budúcej práci. A dovolím si tvrdiť, že je takým miniexpertom v oblasti IT, som na jeho vedomosti pyšná a sama ich aj čato využívam. Je prekrásne ak rodičia a deti sa majú čo vzájomne naučiť. Pretože vtedy si nielen odovzdávame skúsenosti, ale trávime spolu čas a potom my, rodičia, dokážeme rozumieť aj takým slovám, ako je "hekísek" alebo "bootovať". A aké doplnky do domácnosti by si vybral on? Presne takéto:

We swych prawie 16 latach ma nasz syn dokladnie okreslony kierunek do swojej przyszlej pracy. I pozwole sobie napisac, ze jest takim miniekspertem w zakresie IT, jestem dumna z niego i czasto korzystam i ja z jego wiedzy. To piekne, kiedy rodzice i dzieci moga sie wzajemnie cos nauczyc. Dlatego ze wtedy nie tylko dajemy sobie doswiadczenia, ale spedzamy razem czas i pozniej my, rodzice, potrafimy rozumiec i takich slow, jak "hekisek" (dla Polek to taka mala pileczka szydelkowa w srodku ktorej sa drobniutke kamyczki) albo "bootowac". I jakie dodatki do domu wybralby on? Wlasnie takie:




Ja mám rada spojenie "amerických" farieb predovšetkým na oblečení.
Ja lubie polaczenie "amerykanskich" kolorow przdewszystkim na ubraniu.


A farby ktorého štátu sú blízke práve vám?
I kolory ktorego kraju sa bliskie wlasnie wam?

17 komentárov:

Myszka povedal(a)...

Janeczko pokój wygląda rewelacyjne!!! Bardzo mi się podoba! Widać, że to nie jest już pokój dziecka ale nastolatka.
A jak się tak zastanawiam nad kolorami kraju, to fajnie się składa, bo bardzo lubię niebieski i biały a szkocka flaga to właśnie te kolory:)

Dagi Mara povedal(a)...

Swietne zestawienie! Lubie te kolory wlasnie w mlodziezowym wydaniu! Super ta czerwona sciana!
Te 16-tki wiedza co chca prawda? :)

Pozdrawiam
Dagi

emily povedal(a)...

Janka, najprv som myslela, ze je to taska na notbuk, az neskor som si vsimla, ze je to podsedacik. Syn ma uzasny vkus, aj my sme boli taki, rodicia nevedeli co je modne, vonku sme sa prezliekli a tak isli na zabavu.
krasne leto
Emily

Jowi povedal(a)...

Fakt że kolor odważny, no ale skoro młodzież wie czego chce i przy tym obstaje .Super dumna mamo.Pozdrawiam serdecznie.

wdomuujagi povedal(a)...

Mój Kuba jak był w wieku dorastania też życzył sobie dodatki "amerykańskie"
taka piłeczka dziergana u nas zwie się "zośka"

Darenika povedal(a)...

Wow Jana jaki świetny efekt. Wielu nastolatków taki pokój by chciało. Poduchy dżinsowe bomba!

BOHDA povedal(a)...

JANI, ZDRAVÍM.
JÁ UŽ DÁVNO PŘESTALA ZASAHOVAT DO VYTŘÍBENÉHO VKUSU DĚTÍ-ADOLESCENTŮ, KTEŘÍ MAJÍ V POKOJÍČKU NAPROSTO VŠE, DOKONALE, OŠÉFOVANÉ. NENADĚLÁM NIC, NEBYLI JSME JINÍ.
PODSEDÁK JE NAPROSTO ÚŽASNÝ, MOC SE MI LÍBÍ.
VŠECHNY OSTATNÍ FOTKY JSOU TAKÉ SUPER.
PŘEJI CELÉ RODINCE POHODOVOU NEDĚLI A PARÁDNÍ PRÁZDNINY.
BOHDA

MiliMi povedal(a)...

Janka, podsedák je skvelý :) A syn si pekne vybral :) Pekný deň, Mili

Ewulina povedal(a)...

Aleže je tá mama šikulka!

Varovanie! Takéto estetické bývanie skrýva možné nebezpečenstvo, že sa rodičia svojich ratolestí len tak poľahky nezbavia v ich dospelosti. Lebo dobré, estetické a útulné, kombinované s teplou maminou stravou... neodolateľná kombinácia :-)

P.S. Nie práve farby štátu, ale zemité odtiene. Ale na Vianoce červeno zelená mierne gýčová klasika, nech to fičí.

Maj sa pekne Janka a chlapčiská nech ďakujú Manituovi dvakrát denne, že mame nadelil kreatívneho ducha :-)

Eva

Fleurette povedal(a)...

Moje milá Janya, na co sáhneš to se Ti daří seš snad čarodějka:) Tvuj syn je určitě moc štastný za tak krásný pokoj!
Přeji Ti krásné červencové dny a děkuji za milé komentáře!! Fleurette

Ana.Anything povedal(a)...

Janeczko - absolutna bomba!!! Ta poducha z jeansów - blagam na kolanach o jakiś tutorial - jest absolutnie genialna!!!:)

Unknown povedal(a)...

Jani, snovy pokoj mnohych dospivajicich, me se to americke zbarveni libi moc, krizi bych mela asi u Brazilie :o) Podsedak je uzasny. Jak se to dela, to vypada jak od calounika. Preji prijemne leto, Katerina

barbaratoja povedal(a)...

Poducha zajęła pierwsze miejsce ;-)
Nad kolorami nigdy się nie zastanawiałam, ale chyba oprócz beżu nie mam ulubionego koloru.

Unknown povedal(a)...

Ahojík,
týýjo to začíná vypadat fakt skvěle!

Nela povedal(a)...

Nie pomyślałabym, że tak sprytnie można zaaranżować pokój nastolatka:) Tak, o naszą "zośkę" chodzi;)

ula povedal(a)...

fajnie to wyszło.mam córkę która ma wszystko co amerykańskie w pokoju więc rozumiem takie zamiłowanie, ale tez lubię ta kolorystykę.generalnie u mnie w domu króluje kremowy i czerwony :)
pozdrawiam cieplutko

aga povedal(a)...

BArdzo fajnie wyszło!Zestawienie kolorystyczne udane!Nastolatek powinien być zadowolony:)Pozdrawiam serdecznie!

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...