accessoire. beauté. couleurs. décoration. écriture. femme. goût. heureuse. inspiration. joli. kitch. lumière. magique. naturel. opinion. possibilité. reconstruction. sens artistique. textile. utilité. vieillerie. zélée.

piatok 22. júla 2011

Vacances

Dovolenka? Nieee! Žiadna dovolenka. Nedávno nás všetkých môj manžel pozval na večeru v blízkosti nášho mesta. A ja - akoby som mohla vyjsť z domu bez fotoaparátu? Tretie oko so mnou musí byť... a oplatilo sa:) Tento rok sa nechystáme nikam na dovolenku, budeme spoznávať  Slovensko. Úprimne sa priznám, že vôbec našu krajinu nepoznám. Dokonca ani blízke okolie. Tieto fotky sú od nás - veľa vody, veľa slnka. Ale iba na chvíľu:)

Urlop? Nieee! Zadny urlop. Nie dawno temu moj maz zaprosil nas wszyskich na kolacje w poblizu naszego miasteczka. I ja - jak bym  mogla wyjsc z domu bez aparatu? Trzcie oko musi byc.... i bylo warto:)
W tym roku nie wyjezdziamy na urlop, bedziemy tylko zwiedzac Slowacje. Ja sie szczerze przyznam, ze w ogole naszego kraju nie znam. Nawet bliskej okolicy. Te zdjecia od nas - duzo wody, duzo slonca. Ale tylko na chwile:)





Aby však zdanie neklamalo, že sa len tak chodíme dať obsluhovať, tu sú čerstvo upečené muffinky s čokoládou z našej kuchyne. A tiež pirohy so  slaným  tvarohom pripravené na varenie . Mňam!

Zeby pozory nie mylili, ze jestesmy zawsze tylko oblsugiwani, tutaj swieze muffinki z czekolada z naszej kuchni. Oraz wlasnej produkcji pierogi z twarogiem na slono do gotowania. Mniam!




Správnou voľbou dovolenky nemusí byť vždy iba more, luxusný hotel, all inclusive a let lietadlom.
Niekedy nám krátka chvíľa na záhrade stačí k tomu, aby sme dokonale relaxovali. Napríklad takáto?

Dobrym wyborem urlopu nie musi byc zawsze tylko morze, luksusowy hotel, all inclusive i lot samolotem. Czasami wystarczy mala chwila w ogrodzie, zeby doskonale relaksowac. Na przyklad taka?



Ďakujem za všetky milé komentáre, vítam nových priaznivcov blogu a prajem všetkým slnečné leto!
Dziekuje za wszystkie mile komentarze, witam nowych przyjacieli bloga i zycze wszystkim slonecznego lata!

13 komentárov:

Unknown povedal(a)...

my w tym roku siedzimy w domu, jedynie na weekendy wyjeżdżamy w okolice na różne jarmarki, wystawy itp - musimy dzieciom pokazać najbliższe rejony, żeby potem nie było, że cudze chwalicie, a swego nie znacie ;)
buziaki

Myszka povedal(a)...

Korzystaj z lata ile tylko można! I poznawaj, poznawaj, odkrywaj!!!

zcdl povedal(a)...

Janka, Slovensko je krasna krajina...treba mat len otvorene oci...aj tam u vas hore...je krasne... :) takze vam prajem krasnu dovolenku...a budeme sa kochat fotkami :) pa

Kami povedal(a)...

Janka skvelé fotky, a priznávam, že ani ja poriadne nepoznám to naše malé, ale krásne Slovensko. Máš pravdu, správna voľba nemusí byť len more.... ale chcem Ti povedať, že tento rok sú moje kočky pri mori prvý krát! a ja sa teším s nimi aj takto na diaľku :-) príjemný víkend Vám všetkým prajem... p.s: pirohy sú pre nás tiež veľká mňamka .-)...Kami

Kaprys povedal(a)...

W kwestii urlopu najważniejsze jest z kim a nie gdzie - jak jest przy Tobie ukochana osoba, to nawet spacer po ogrodzie nabiera innego znaczenia ;-)
Kiedy pozwiedzasz Słowację napisz o tym coś więcej, nie odwiedzałam nigdy Twojego kraju ( po za przejazdami gdzieś dalej ) chętnie bym się dowiedziała co warto zobaczyć ;-)
Pozdrawiam Agnieszka

Atena povedal(a)...

Janeczko cudowne zdjecia pieknej okolicy.
Ja wlasnie zyczynam urlop i tez nie zaden w trpoikach ale u siebie w pl.
Maxio no uroczy chlopczyk.
Pozdrawiam wakacyjnie

B. povedal(a)...

Maxim, naprawde sliczny chlopczyk z niego. Bylam na Slowacji tylko raz, ale bardzo mi sie podobalo. Kraj piekny i ludzie mili...
W takim razie skoro nie wybierasz sie na urlop poza krajem zycze Wam duzo slonca, bo cos go ostatnio na pln. Europy brakuje.
buziole
Basia

Iva povedal(a)...

Janka, Slovensko je moc pěkné a jako v každé zemi, je co poznávat.
Sluníčkové dny s celou rodinou.
Iva

Dagi Mara povedal(a)...

Bardzo dobrze. Swoje okolice trzeba koniecznie poznac! A zrelaksowac mozna sie naprawde wszedzie.
Piekne zdjecia!

Dagi

Darenika povedal(a)...

Jano śliczne te okolice twego domu. My jeszcze nie wiemy czy gdzieś pojedziemy a na razie planujemy zwiedzanie naszych okolic.Rob zdjęcia kochana bo twojego kraju nie odwiedzałam, a tak niedaleko:)
Narobiłaś mi smaka na muffinki:) Pozdrawiam Serdecznie RenaTuśka.

Anonymný povedal(a)...

Śliczne, naturalne zdjęcia i jakie przesłanie :) Pozdrawiam gorąco

Janka20 povedal(a)...

Ja sa Janka pridávam, že nepoznáme ani my. Preto sme si aj povedali, že o rok to bude Slovensko a bez probiotík :)))))
Lenže naša Natálka má iný problém - skoro všadeprítomné medvede :), takže do lesov, ako by sme chceli, ju asi nedostaneme .:)

Erika Gabrielová povedal(a)...

Janyi, moja reč.
Som prvé dov.obdobie doma a som nesmierne šťastná.Venujem sa rodinke,záhradke a koníčkom.Úplne si to užívam a keď sa mi niekto opýta:"idete dovolenkovať niekde k moru?" tak chytám vyrážky "brr" akoby predstava o dovolenke bola len ísť k moru,najlepšie každý rok na to isté miesto.
Alebo sú všetci normálni(bez fantázie a snov) a ja nie,hm?????
Keď som čítala tvoje riadky,pohladila si mi dušu.Pá pá, spriaznená duša :)

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...