accessoire. beauté. couleurs. décoration. écriture. femme. goût. heureuse. inspiration. joli. kitch. lumière. magique. naturel. opinion. possibilité. reconstruction. sens artistique. textile. utilité. vieillerie. zélée.

piatok 3. decembra 2010

Dis maman, c´est bientôt Noël!

Prípravy na vianočné sviatky majú v sebe veľké kúzlo - kúzlo väčšieho zomknutia rodiny. Aspoň u nás je to tak. Ozdobujeme i pečieme spoločne, škoda, že upratovanie zostáva len na maminke:) Momentálne je Maxim chorý a, aj keď trošku oneskorene, rozhodla som sa urobiť mu radosť adventným kalendárom. Vláčik je vytvorený iba z kartónu a papiera, vrecúška sú ušité a naplnené tajomstvami. Vložila som doň veľa práce a lásky, ale jeho úsmev mi bol skvelou odmenou. A preto moja rada: I keď čaká na vás kopa žehlenia a cesta k domu je zapadnutá snehom, zvoľte si úsmev dieťaťa... je to najlepší relax, aký si môžete dopriať. Ostatné sa dá urobiť aj neskôr.

Przygotowania na Boze narodzenie ukrywaja w sobie wielki czar - czar wiekszego zwiazania rodziny. Przynajmniej u nas tak to jest. Ozdabiamy i pieczemy razem, szkoda, ze sprzatanie zostaje tylko na mamusi:) W tym tygodniu Maxim zachorowal i ja, choc troszke pozniej, postanowilam stworzyc dla niego kalendarz adwentowy. Pociag jest tylko z katronu i papieru, woreczki sa uszyte i naladowane sekretami. Wlozylam do niego duzo pracy i milosci, ale jego usmiech byl mi swietnym wynagrodzeniem. I dlatego moja rada: I kiedy czeka na was kupa nie wyprasowanego ubrania i droga do domu zasypana jest sniegem, wybierzcie usmiech dziecka... to jest najlepszy relaks, ktory mozecie sobie pozwolic. Reszte mozna zrobic i pozniej.




Vianočné ozdoby rada vyrábam sama, ale niekedy mi srdce ukradne napríklad takýto koník.
Ozdoby swiateczne lubie wyrabiac sama, ale czasami ukradnie mi serce naprzyklad taki konik.


Počas dlhých večerov u nás doma padajú snehové vločky - samozrejme, háčkované:)
Podczas dlugich wieczorow u nas padaja sniezynki - oczywiscie, szydelkowe:)



Ďakujem vám za návštevy a komentáre a prajem pekný deň.
Dziekuje wam za odwiedziny i komentarze i zycze milego dnia.

24 komentárov:

Ana.Anything povedal(a)...

Janeczko zawstydzasz mnie swoim kalendarzem - jest perfekcyjny! Wow! I to mimo choroby - jestem pełna podziwu:) Pozytywne podejście do życia to jest to, czego muszę się trzymać, bo inaczej zwariuję...ach, kochane kłopoty...Konik jest cudowny, taki w starym stylu...

Rose povedal(a)...

Jestem pod wrażeniem tego uroczego pociągu! :)
Konik śliczny, też nie mogłabym się oprzeć.
Dużo zdrówka dla Was wszystkich!
Pozdrowienia od różanego...

Unknown povedal(a)...

jedzie pociąg z daleka ...
super adwentowa ciuchcia
a Maxim ma cudowny uśmiech :)
piękne śnieżynki, a konik jest przepiękny i wcale nie dziwię się, że skradł Ci serce :)
buziaki

Bree povedal(a)...

Super pomysl na kalendarz adwentowy :)
Konik piekny - ja jeszcze na odpowiedniego nie natrafilam :)
pozdrawiam

Myszka povedal(a)...

Pociąg adwentowy jest świetny!!! A podzielisz się wzorem na śnieżynki? Są takie delikatne:)

Kerlaja povedal(a)...

Pociąg rewelacyjny! Nic dziwnego, że Maxim był uradowany :)
Konik śliczny również.
Dużo zdrówka życzę i pozdrawiam cieplutko :)

Atena povedal(a)...

Janeczko ten pociag jest bajeczny, wykonanie i pomysl godne podziwu.
A ile radosci ma Maxim.
Konik na biegunach sliczny, ja je uwielbiam.
Pozdrowienia sle.

Aga robie-bo-lubie povedal(a)...

Ale Twój Maxim ma śliczne oczy! Uwielbiam Twój pociąg. Nawet jakbym chciała zgapić, to nie dałabym rady ;-)

Margott povedal(a)...

Janyu....nie moge uwierzyc, ze...ten pociag adwentowy jest z kartonu..Zrobilas przepiekne dzielo sztuki, no po prostu nie moge sie napatrzec....Podziwiam!
Pozdrawiam Cie cieplutko!!!!!!

Gabi povedal(a)...

Janulík, je nádherný, rozkošný-vláčik, synáčik aj koník:)Gabi

B. povedal(a)...

Wcale sie nie dziwie, ze pociag adwentowy podoba sie Twojemu synkowi, bo jest przepiekny! Konik sliczny, takiego jeszcze nie widzialam, a sniezynki cudowne, chyba powinnam sie nauczyc szydelkowac!
sciskam cieplo
Buziaki
Basia

Kaprys povedal(a)...

Janeczko pociągiem jestem zauroczona, jak na niego patrzę to chciałabym być dzieckiem ;-)
Już nie raz mówiłam, że zdolna z Ciebie kobietka a Maxim napewno jest szczęśliwy !!!
Białe śnieżynki misterne i delikatne !!!
Pozdrawiam Aga

Nela povedal(a)...

Wielka mądrość płynie z tego posta:) Kalendarz wykonany jest ujmująco. Do śnieżynek szydełkowych wzdycham bardzo:) Pozdrowienia.

Kinga povedal(a)...

Prześliczny kalendarz adwentowy.
Konik rewelacyjny,
i zgadzam się w 100 procentach, ze usmiech dziecka jest najważniejszy , co tam pranie czy sprzątanie.
Pozdrawiam

BOHDA povedal(a)...

KRÁSNÝ BLOG.
POSÍLÁM PŘEDVÁNOČNÍ POZDRAVENÍ A PŘEJI POKLIDNÉ DNY. BOHDA

Elle povedal(a)...

Życzę zdrówka Twojemu synkowi Janko :)
Przygotowałaś mu wspaniały kalendarz adwentowy! wyobrażam sobie jaką ma frajdę w odkrywaniu kolejnych smakołyków :)
A śnieżynki i konik jakie cudowne :)
Pozdrawiam cieplutko :) trzymajcie się zdrowo!

Fleurette povedal(a)...

Milá Janya, Tvoje dekorace jsou moc krásné jako vždy!!! A Tvůj malý je roztomilý andílek!!!!
Krásnou adventní neděli
Fleurette

Anonymný povedal(a)...

Masz piekne pomysły i tworzysz takiż klimat :)
Niestety nie dostałam przesyłki od Ciebie , muszę się wybrać na pocztę i sprawdzić ! Pozdrawiam gorąco

wdomuujagi povedal(a)...

Janeczko dziękuję za urodzinową niespodziankę.wzruszyłam się , bo kiedyś napisałam w komentarzu że koronka Twoja jest piękna, ale moje oczy już takiej nie zrobią, a Ty zapamiętałaś i otrzymałam cudowną wstawkę.
Jak tylko dojdę do siebie po szpitalu obcykam te dzieła sztuki.
radość dziecka nie ma ceny...
Max jest cudowny!
Pociąg fantastyczny,,cudowne śnieżynki prawdziwe płatki śnieżynek.
na czerwonego konika to tez bym sie skusiła i zakupiła.
Dziękuje i sle buziaki

aga povedal(a)...

Ale pociąg pełen miłości i Twojej pracy!!!Małemu synkowi zapewne przypadł do gustu!!!Gwiazdki przepiękne a konik tez by skradł moje serce!Pozdrawiam serdecznie:)

Moje miejsce na Ziemi povedal(a)...

Pociąg jest świetny:)))

pozdrawiam!

Kajka povedal(a)...

Kochana,
pociąg jest odjazdowy a Maxim rewelacja. Już od jakiegoś czasu zaglądam do Ciebie ale nie zostawiałam komentarzy-przepraszam. Śnieżynki są zachwycające-poproszę o wzór-będę bardzo wdzięczna.
Życzę spokojnych, pogadnych Świąt Bożego Narodzenia oraz radości z na nowo narodzonego Jezuska.
Buziole

Iva povedal(a)...

Milí Janya,

přeji klidné Vánoce plné kouzelných překvapení.
Iva

Bree povedal(a)...

Radosnych i Spelnionych Swiat zycze :)

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...