accessoire. beauté. couleurs. décoration. écriture. femme. goût. heureuse. inspiration. joli. kitch. lumière. magique. naturel. opinion. possibilité. reconstruction. sens artistique. textile. utilité. vieillerie. zélée.

nedeľa 28. februára 2010

Znova debnička - lekárnička

Mám obdobie akýchsi úletov na drevené debničky... Táto sa stala domácou lekárničkou, pretože liekom už v kartónovej škatuli bolo tesno. Natrela som ju ma bielo, ozdobila francúzskym nápisom, na kartónový vrchnák som nalepila pokrčené servítky (samozrejme, namaľovala som ho na bielo) a pripevnila krajkový okraj. Teraz teší môj zrak hore nad kuchynskou linkou. A hotovo!

1 komentár:

Elle povedal(a)...

Świetny pomysł :) No i coś co bardzo lubię - napisy po francusku :)

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...