accessoire. beauté. couleurs. décoration. écriture. femme. goût. heureuse. inspiration. joli. kitch. lumière. magique. naturel. opinion. possibilité. reconstruction. sens artistique. textile. utilité. vieillerie. zélée.

sobota 13. februára 2010

Pusinkové blues

Všetci doma zbožňujeme snehové pusinky. Keď som ich prvýkrát ochutnala, mala som už osem rokov. Vždy boli na našom stole skôr vzácnosťou. V ich jednoduchosti sa skrýva excelentná chuť, ktorá sa príjemne rozplýva na jazyku. Preto som upiekla toto prekvapenie aj pre deti. Ako som predpokladala, zmizli v priebehu niekoľkých minút (škoda, že stopky som nemala). Ale kým sa vrátili zo školy, stihla som urobiť tieto zábery. Dobrú chuť!


1 komentár:

B. povedal(a)...

To sa bezy prawda? Bardzo apetyczne, mniam, mniam
Basia

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...