accessoire. beauté. couleurs. décoration. écriture. femme. goût. heureuse. inspiration. joli. kitch. lumière. magique. naturel. opinion. possibilité. reconstruction. sens artistique. textile. utilité. vieillerie. zélée.

utorok 19. novembra 2013

Je cherche midi à quatorze heures


Asi som neporiadna, robím 100 vecí naraz a žiadnu poriadne. Tak vyzerá aj môj blog. Mám tu dlhé pauzy, sľuby a asi by sa zišlo trochu v mojom živote upratať. Spomaliť, zamyslieť sa a urobiť si zoznam vecí, ktoré treba dokončiť. No ale dá sa to? Robiť povinnosti v takej chvíli, v ktorej ma nebavia? No nedá, a hlavne nie tie kreatívne. Človek by nemal byť pod tlakom, keď robí niečo, čo ho baví, výsledok nie je potom to pravé orechové.

«

Chyba jestem nie przyzwoita, robie 100 rzeczy od razu i zadnej porzadnie. Tak wyglada i mój blog. Sa tu dlugie pauzy, obiecanki-cacanki i juz chyba by sie trafilo troche posprzatac w moim zyciu. Zwolnic tempo, pomyslec i zrobic liste rzeczy, ktore potrzebne skonczyc.No ale da sie tego? Robic rzeczy, ktore powinnam wlasnie w chwili, w ktorej mnie nie interesuja? Nie da sie, nawet nie tych kreatywnych.Czlowiek nie mialby pracowac pod cisnieniem, bo potem efekty nie sa tym (jak u nas na Slowacji sie mówi) prawdziwym orzechowym.


A tak sem dnes pridávam fotky všelijakých mojich "počinov", ktoré som urobila v priebehu týždňov, keď som tu nebola. Len tak, lebo ma baví vymýšľať.

«

I tak dzisiaj dolaczam fotki wszelakich moich dzialań, ktore zrobilam w ciagu tygodni, kiedy mnie nie bylo. Tylko tak,bo lubie wymyslac.






A tu je tohtoročný adventný kalendár, ktorý urobil Maximovi veľkú radosť. Mám rada ten jeho úsmev :)

«

I tutaj tegoroczny kalendarz adwentowy, ktory zrobil Maximowi duzo radosci. Lubie jak on sie usmiecha :)



Ak by ste si chceli podobného vyrobiť, návod nájdete TU.

10 komentárov:

Gabi povedal(a)...

Janya, skvelý nápad! Viem si aj tých našich o kúsok väčších predstaviť, že by od nadšenia odpadávali:)
Ale čo ma veľmi veľmi zaujalo, je dlážka v izbičke. To je vlastnoručne dosiahnutý skvost? Gabi

Môj život na predmestí povedal(a)...

ahoj Jany.toľko krasotiny pohromade vidieť je zážitok,ďakujem.pekný večer,jazmínna

mončika povedal(a)...

No Jani, pekne si to vymyslela:)Krásne vecičky vyrábaš!
m.

Janka povedal(a)...

Ďakujem vám, kočky :) Gabi, to je najlacnejšia laminátka z Baumaxu:) Priala by som si drevo, ale vtedy súrila vec:)

Miriama povedal(a)...

Jani Ty si sikula :) Dobre poznam to co pises u mna na blogu to iste fotky este z leta :)Aspon sa mozme u Teba nabazit z tolkych krasnych veci :)Prajem krasne dni Mira... :)

Reia Aria povedal(a)...

Jani nejsi sama, taky to znám, neboj! Tek kalednář s jelenem je famózní, ale ten polšářek, hmm 1*. Hlavně v klidu a pohodě, pozdravy posílím ;-)

emily povedal(a)...

Janka, keby som mala také malé detičky, určite sa do toho pustím, je úžasný.
Emily

Kaprys povedal(a)...

Ja też robię kilka rzeczy na raz i nie zawsze wszystkie są ukończone ...
Lubię Twoje dekoracje !!!!
Pozdrawiam Agnieszka

zcdl povedal(a)...

Jani...upratovat si uz zacala :) anjelickovania uz ku mne dorazili a teraz cakaju na novych majitelov... takze len tak dalej...:) este by sa mi zisli nejake pekne vecicky .)) paaa, Zuzana

Ewa (lifegoodmorning) povedal(a)...

Renifery uwielbiam. Ja byłam w świątecznym amoku, nic tylko wycinałam, kleiłam itd. Pozdrawiam.

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...