accessoire. beauté. couleurs. décoration. écriture. femme. goût. heureuse. inspiration. joli. kitch. lumière. magique. naturel. opinion. possibilité. reconstruction. sens artistique. textile. utilité. vieillerie. zélée.

utorok 19. apríla 2011

Bonne Pâques a tous le monde!

Chýba mi odvaha a hanbím sa, že až po takom dlhom čase som opäť "v blogovej kondícii". Keďže Veľká noc už klope na dvere, musela som realizovať svoje jarné nápady, aby som ich tu nebodaj neukázala až pred Vianocami:) Tu je teda zopár kúskov, ktoré krášlia náš domček zvnútra i zvonku:

Brakuje mi odwagi i wstydze sie, ze dopiero po tak dlugim czasie jestem "w kondycji blogowej". Dlatego, ze swieta juz pukaja w drzwi, musialam realizowac moje wiosenne pomysly, zeby nie pokazac ich dopiero na Boze Narodzenie:) Wiec tutaj kilka kawalkow, ktore upiekszaja nasz domek wewnatrz i na zewnatrz:






Aby sme však nezabúdali, prečo slávime Veľkú noc, najdôležitejší dôvod je tu:
Ale zebysmy nie zapominali, dlaczego swietujemy, tutaj najwazniejszy powod:


Prežime krásne chvíle so svojou rodinou, blízkymi, priateľmi a počas sviatkov si pripomeňme i utrpenie iných, známych i neznámych, ktorí nesú kríž s pokorou. Presne tak, ako ho niesol Ježiš.
Pokojnú Veľkú noc všetkým! Alleluja!

Spedzajmy piekne chwile z rodzina, bliskimi, przyjaciolmi i podczas swiat wspominajmy i o cierpieniu innych, znajomych i nie znajomych, ktorzy nosza krzyz w pokorze. Wlasnie tak jak Jezus.
Spokojnych Swiat wielkanocnych! Alleluja!

XXXXXXXXXX

A na záver chcem srdečne poďakovať drahej Emily za ocenenie môjho blogu. Je to určite krásny pocit, ale ja radšej dary dávam, ako dostávam, posúvam ho teda ďalej na tieto blogy:
Chcialabym jeszcze podziekowac drogiej Emily za wyroznienie mojego bloga. To jest pewnie piekne uczucie, ale ja o wiele wiecej lubie dawac, niz dostac, wiec przekaze go dalej blogowniczkam:


Najradšej by som ocenila všetky tvorivé blogy, ktoré sú plné inšpirácií, teda kto sa tu cíti doma, ocenenie patrí aj jemu:)
Najchetniej bym wyroznila wszystkie kreatywne blogi, ktore sa pelne inspiracji, wiec kto tutaj czuje sie jak w domu, wyroznienie jest i dla niego:)


Jednou z podmienok by malo byť napísať o sebe 7 zaujímavostí. Už viackrát som takto o sebe písala, takže teraz dúfam, že sa dozviete niečo nové a že sa nebudem opakovať:)
Jednym z warunkow jest napisac o sobie 7 interesujacych rzeczy. Juz tak kiedys zrobilam, wiec mam nadzieje, ze dowiecie sie cos nowego i nie bede powtarzala cos:)

1. Keď som bola malá, jedla som tajne novinový papier. Veľmi mi chutil:)
Kiedy bylam mala, jadlam skrycie papier gazetowy. Bardzo mi smakowalo:)

2. Som ako otec - rada trávim čas v lese, sama so svojimi myšlienkami.
Jestem jak moj tata - lubie spedzac czas w lesie sama ze swoimi myslami.

3. Nedávno sa mi splnil jeden zo snov - študujem interiérový dizajn.
Niedlugo temu spelnilo mi sie jedno z marzen - studiuje wnetrza i design.

4. Robím veľa vecí naraz... a veľa ich aj nedokončím:)
Robie duzo rzeczy odrazu... i duzo i nie skoncze:)

5. Neviem plávať.
Nie umiem plywac.

6. Mám rada nápisy, tabuľky, etikety a všetko, kde je písmo. Akékoľvek.
Lubie napisy, szyldy, tabliczki, etykiety i wszystko, na czym jest pismo. Jakiekolwiek.

7. Čítam rozprávky - svojim deťom, sebe, ale aj iným.
Czytam bajki - moim dzieciom, sobie, ale tez innym.

POZOR! UWAGA!
V domčeku sme urobili zmeny, teda onedlho vám ukážem pár vysnívaných zákutí mojimi očami:)
W domku byly zmiany, wiec nie dlugo pokaze wam pare wymarzonych zakamarkow moimi oczami:)


28 komentárov:

Myszka povedal(a)...

Janeczko chyba myślami Ciebie ściągnęłam!!!! Tak długo się nie odzywałaś ale cieszę się, że już jesteś:)))
Jaja piękne, te w zebrę i tygrysie bardzo mi się podobają.
Za wyróżnienie bardzo dziękuję ale ja ich nie przyjmuję i nie przekazuję dalej. Nie miej proszę urazy bo to nic osobistego. Komentarze są dla mnie najlepszym wyróżnieniem:)
Dla Ciebie i Twojej rodzinki również życzenia wspaniałych, duchowych świąt!!!

Pozdrawiam serdecznie!

Gabi povedal(a)...

Ale, ale, mladá pani!:) Skočíte sem len na moment a hneď tu na nás vytasíte takéto nádhery?:) Jani, perfektne si sa "vyřádila":)Gabi

Nela povedal(a)...

Dobrych, spokojnych, błogosławionych świąt Wielkiej Nocy:)

twiggy povedal(a)...

Janka podávala som si tu imaginárnu kľučku s dievčatami ktorým si chýbala,ale vedela som, že tvoje mlčanie neznamená nečinnosť.Teším sa ,že sa ti splnil sen a prajem úspešné ,,študirovanie,,požehnanú Veľkú noc a radostné Christos voskrest!

wdomuujagi povedal(a)...

Janeczko piękne dekoracje świąteczne masz w domu i w ogrodzie.
Wiesz ,ja tez lubię las i jego klimat, kiedyś dawno temu pojechałam rowerem do lasu i tam przygotowywałam się do matury z języka polskiego.Radosnych Świąt i wielu łask od Chrystusa Zmartwychwstałego

Ana.Anything povedal(a)...

Janeczko no nareszcie się pokazałaś, teraz już nigdzie nie znikaj i dziel sie z nami swoimi pomysłami. Gratuluję studiów!!! Dekoracje sa śliczne, bardzo stonowane i naturalne, i podkreślają istotę tych Świąt, z ktorych okazji życzę Ci wszystkiego co najlepsze, spokoju, radości i odpoczynku w gronie najbliższych!

Kaprys povedal(a)...

Janeczko tękniłam już za Tobą, zamilkłaś na tak długo ... bardzo Cię proszę nie rób tak więcej ;-) bo lubię Cię odwiedzać ;-)
Kochana najlepsze życzonka dla Ciebie i całej Twojej rodziny !
Pozdrawiam Cię serdecznie
Aga

Andrea R. povedal(a)...

Krásne Jani , ako vždy:) Aj ja prajem Tebe a celej tvojej rodinke krásne, požehnané sviatky Veľkej Noci.

Duby povedal(a)...

Ahoj Jani, vitaj späť!! Už si nám všetkým chýbala!! Výzdobu máš veľmi vkusnú, tie vajíčka v košíku nemajú chybu! A teším sa na tvoje ďaľšie príspevky!
Pekné a pokojné sviatky prajem celej rodinke!
Iveta

Atena povedal(a)...

Witaj Janeczko ciesze sie ze znowu cos nowego u Ciebie.
Ja teraz jestem w pl. u mamy wiec mam malo czasu na owiedzanie blogow ale tu nie moglabym nie wpasc. Do tego taka mila niespodzianka na mnie czekala dziekuje za to wyroznienie.
Kochana zycze wesolych swiat!
Pozdrawiam

Fleurette povedal(a)...

Milá Janya, i já Ti přeji Veselé velikonoční svátky a děkuji Ti za Tvé krásné komentáře, které mě vždy potěší!
Na Tvé příspěvky se pokaždé též těším!!!
Objetí pro tebe
Fleurette

Elle povedal(a)...

Cudownych Świąt Ci życzę - tak cudownych jak te Twoje dekoracje :)
cieszę się, że w końcu jesteś :)

a za to przemiłe wyróżnienie z serca Ci dziękuję:)

Moje miejsce na Ziemi povedal(a)...

Dziękuję ci serdecznie za wyróżnienie:)) postaram się niedługo napisać o sobie:))
Życzę Ci spokojnych i radosnych Świąt!

pozdrawiam,Ola

Margott povedal(a)...

Janeczko zycze Ci cudownie wymarzonych Swiat!!!!

Agnieszka Bloch povedal(a)...

Janeczko Wesołego Alleluja!
pozdrawiam ciepło
Aga

Iris povedal(a)...

Ako vždy, všetk je na jednotku s hviezdičkou :))) Ďakujem za ovnenie blogu a prajem krásne veľkonočné sviatky.

aga povedal(a)...

Ale fajnie że już jesteś z nami!!!!Piękne dekoracje nam pokazałaś!Gratuluje wyróżnienie i fajnie,, że dałaś się lepiej poznać...z tymi studiami to łała!!!

Tobie i Twoim najbliższym spokojnych świąt!pełnych radości i zadumy nad życiem!Wesołego Alleluja:)

Bree povedal(a)...

Dziekuje bardzo za zyczenia! Ciesze sie ze powrocilas :)
Radosnych Swiat Wielkanoocnych!

Annasza povedal(a)...

Zdrowych i pogodnych świąt! Wesołego Alleluja :))

Anonymný povedal(a)...

Jak dobrze , że już jesteś z powrotem !
Masz piękne dekoracje :) I bardzo Ci dziękuję , że o mnie pomyślałaś ale nie gniewaj się proszę za ten znaczek na moim blogu , że wyróżnienia _ Nie dziękuję ... Strasznie mi niezręcznie no ale skoro powiedziałam A to i trzeba być konsekwentnym i mam nadzieję , że to rozumiesz ... Pięknych Radosnych Świąt Ci życze i gorąco pozdrawiam

Kami povedal(a)...

Jani Tvoj úžasný zmysel pre krásu a detail mi vždy tak trošku vyrazí dych.... s tým papierom si ma rozosmiala ( ako chutil? ). Už teraz sa teším na Tvoje fotky......príjemné a pohodové sviatky prajem... Kami

Unknown povedal(a)...

Smacznego jajka, radosnego Alleluja i wiele szczęścia na co dzień - jednym słowem WESOŁYCH ŚWIĄT :)


piękne ozdoby masz :)
no i fajnie, że już jesteś :)
buziaki

Kerlaja povedal(a)...

Wszystkiego dobrego świątecznego!
Mnóstwo szczęścia, radości i wiosny wokół :)

BOHDA povedal(a)...

JANIČKO, VŠE JE MOC KRÁSNÉ. MOC HEZKÁ VELIKONOČNÍ VÝZDOBA.
PŘEJI PŘÍJEMNÉ A PO¨HODIČKOVÉ PROŽITÍ VELIKONOC.
MĚJ S HEZKY.
BOHDA

RenaTuśka povedal(a)...

Wesołych Świąt! Smych miłych chwil w gornie najbliższych!

artambrozja povedal(a)...

Mokrego dyngusa życzę kochana i radosnych świąt:)
Buziaki :**

Reia Aria povedal(a)...

Ahoj Janičko,
moc Tě zdravím! Bohužel teď taky na blog moc času nemám, ale myslím na Tebe, moc se těším na fotky z rekonstrukce!!! První fotka s tou přepravkou mě dostala, je to krásné přírodní deko a hlavně mám taky stejnou schovanou, že ji natřu na černo, takže jsem se musela smát, když jsem ji viděla:-)))!
Teda a studuješ interiérový design? To je bomba, to by mě taky bavilo, ale čas už nemám vůbec na nic:-/.
Měj se krásně, ať se Ti plány dařší a sny plní, objímám virtuálně:-*

Unknown povedal(a)...

Jani, prave jsem objevila tvou stranku a jen lapam po dechu. Nadherne! A ta figurina s predchazejiciho prispevku, proboha jak se to dela? Vypada to strasne efektne, byla by to v kombinaci s brectanem uzasna dekorace na zahradu... Preji krasny den, Katerina

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...