accessoire. beauté. couleurs. décoration. écriture. femme. goût. heureuse. inspiration. joli. kitch. lumière. magique. naturel. opinion. possibilité. reconstruction. sens artistique. textile. utilité. vieillerie. zélée.

pondelok 19. júla 2010

Candy

Letná súťaž o malé darčeky do kuchyne. Víťazmi sa stanú štyri osoby, ktoré budú vyžrebované v sobotu, 31. júla 2010. Pravidlo je len jedno: vyjadriť v komentári záujem o účasť. Účastníkov, ktorí nemajú blog, poprosím v komentári nechať aj spätný kontakt (e-mailovú adresu). Dúfam, že čakanie na výhru bude pre Vás príjemné a srdečne všetkých pozývam.

Letnie candy o malutkie prezenciky do kuchni. Cztery osoby zostana wylosowane w sobote, 31. lipca 2010. Regula tylko jedna: wpisac komentarz pod postem potwierdzajacy uczestnictwo w candy. Osoby, ktore nie posiadaja bloga poprosze zeby zostawili i kontakt (e-mail). Mam nadzieje, ze oczekiwanie nagrody bedzie przyjemnoscia dla Was i serdecznie wszysktich zapraszam. 


60 komentárov:

Annasza povedal(a)...

Cudne candy! Nie mogłoby mnie zabraknąć, więc się zapisuję z WIELKĄ przyjemnością :))

ALEXLS povedal(a)...

Sliczne cukierki i az 4 szanse na trafienie;) Oczywiscie ze zapisuje sie!

barbaratoja povedal(a)...

Akurat wróciłam z wyjazdu, a tu taka niespodzianka ;-) Oczywiście chciałabym brać udział w losowaniu !!!
pozdrawiam barbaratoja
http://barbaratoja.blogspot.com/

Atena povedal(a)...

Witaj
To ja sie zapisuje na to letnie candy.
Cukierasy nam zafundowalas swietne.
Ja tez mam w planie niespodzianke dla blogowiczek ale to chyba po urlpoie.
Sciskam

zcdl povedal(a)...

jeeeeeeeeej janka!!! tak to je aka super vyhra....ja sa teda pripajam, pretoze korenicky su fantasticke...a keby pan Boh dal...a konecne by som vyhrala :)))), tak aj manzel by sa potesil, lebo uz mi pili usi, aby som nieco take kupila, lebo taketo nemame.....) paaa

Ajka povedal(a)...

Jůů Janinko, ty kořenky jsou nádherné!
Přeji krásné letní dny a ráda se zapojím o tuto nádheru.Ajka

Unknown povedal(a)...

Cudne Candy - ale ja ustępuję miejsca innym, bo mam już z tej serii komplet :)

Peninia / Gosia povedal(a)...

Prześliczne Candy:)Oczywiście się zapisuję:)
Pozdrawiam serdecznie:)

B. povedal(a)...

Biegne grzecznie do kolejki :-)
Sciskam
Basia

mojzaczarowanyswiat povedal(a)...

Mam juz kilka pojemniczkow z tej serii na przyprawy i na oliwe i ocet ale na sol i pieprz jeszcze nie a baaardzo by mi do kompletu sie przydaly.Ustawiam sie wiec w rzadku tych bardzo chcacych:) Pozdrawiam

Anonymný povedal(a)...

I ja także liczę na szczęście. Cudne drobiazgi! Pozdrawiam serdecznie Iza
globtroterka@gazeta.pl

GUSIA povedal(a)...

Z przyjemnością dołączam do Twojego letniego candy Janko!!!
Niezłe cukierasy przygotowałaś :o)
Pozdrawiam Cię sedecznie

Kerlaja povedal(a)...

Również dołączam do letniej zabawy :)
Pojemniczki śliczne, nie można się nie skusić :)
Pozdrawiam

Klaus povedal(a)...

malutkie? to nie malutkie tylko naprawdę super prezenty! oczywiście staję w kolejce do szczęścia, ale niech nikt się nie obawia ja jeszcze nigdy w życiu nic nie wygrałam więc żadna ze mnie konkurencja:) pozdrawiam Janko!

Reia Aria povedal(a)...

Ahoj Jani,
hlásím se do soutěže na výbavu kuchyně a opožděně chválím krásnou skříňku do koupelny, malované kostky a hlavně úžasný bílo černý košík, fakt krásná kombinace a motivy! Chtěla jsem se ještě zeptat, nevíč náhodou o nějakém e-shopu, kde mají tak hezké černé a hlavně šedé krajky??? Stále nemohu sehnat:-(. Moc díky a těším se na další Tvé nápadité tvoření!

Basia povedal(a)...

To bardzo miłe,że Cukieraski czekają u Ciebie na nowych właścicieli.Poza tym piękne te Cukieraski,a jak znajdziesz czas i zechcesz odwiedzać mojego bloga,to będziesz Wiedziała czemu są dla mnie tak piękne.Pozdrawiam.

LinaKarol povedal(a)...

No i ja się zapisuję z przyjemnością

karolina@berendt.pl

Zula povedal(a)...

Zapisuję się z przyjemnością :)
Pozdrawiam

alushka povedal(a)...

Ooooo!!! To ja też się zapisuję :)
Bardzo lubię takie prezenciki :)

Twoimi pracami zachwycam się od dawna :)
Pozdrawiam

Duby povedal(a)...

Ahoj Janka. Koreničky sú pekné a hodili by sa mi do kuchyne, tak sa zapájam aj ja.
Pozdravujem!

zuska7 povedal(a)...

Mila Janka, narazila som na tvoj blog a pacia sa mi velmi tvoje vytvory. Tie korenicky su tiez tvoja praca? Su suprove, mozno sa stastie usmeje i na mna:-)

decou-galeryjka povedal(a)...

och, jak to miło by było mieć je w swojej kuchni...

Bree povedal(a)...

Sliczne cukieraski, zapisuje sie z przyjemnoscia, pozdrawiam

Agnieszka Bloch povedal(a)...

Śliczności, szybciutko się zapisuję :)))
aga.ocean@wp.pl

Janeczkowo povedal(a)...

U Janki zapisuje się w kolejkę Janeczka:))

Unknown povedal(a)...

oczarowałaś mnie...
cudnie się Ciebie czyta.
oczywiście się zapisuję, choć jestem nowicjuszką :)

eMKa povedal(a)...

O joj! :D Jakie piękne! :) I ja bym chciała :)

Agata Travelling backpack povedal(a)...

Marzy mi się taki kuchenny zestawik, bo mam już dzbanuszek z tej serii! Może mi się poszczęści?! Pozdrawiam serdecznie! :)

aagaa povedal(a)...

Już raz udało mi się u Ciebie wygrać!Może znowu dopisze mi szczęście??

AP povedal(a)...

Dzień Dobry


Lubię sobie czasem popieprzyć w kuchni więc
takie prezenciki są doskonałe porcelanowe i do tego białe.
pozdrawiam
wara@poczta.forward.pl
ADA

Unknown povedal(a)...

Zapisuję się z ochota i zapraszam do siebie:)

mordka povedal(a)...

Jeszcze ja się zapiszę http://mmmordka.blogspot.com/
zapraszam też do siebie:)

niesława povedal(a)...

Z przyjemnoscia zapisuje sie :))

Aloha přátelé... povedal(a)...

Nadhera. Rada bych se take zapojila.
Hezky den, Jana

Ana.Anything povedal(a)...

ale się cieszę, że dzięki candy na stronce "moje chimery" trafiłam na Twojego bloga!! Ślicznie tu u Ciebie i na pewno będę zaglądać, bo warto!!

bijou-TAsia povedal(a)...

super są te kompleciki, może mi się uda w losowaniu!:)
pozdrawiam!

Anonymný povedal(a)...

To mój pierwszy zapis na candy :) Pieknie by sie prezentowały pojemniczki z tej serii w mojej kolekcji ehhh. Pozdrawiam!

Котейка povedal(a)...

Vďaka za cukroví! Dúfam, že budem mať šťastie! Som rád, aby sa stal pravidelným čitateľom vášho nádherný blog a post informácie o Candy na sidebar jeho blogu.

Titania yng Nghymru povedal(a)...

i ja sie zapisuje na to solniczkowe candy
zabawne jest to, że ja juz mam pojemniczki na tea, coffee i sugar z tej serii :)
lece wstawic info na bloga :)

Jitka povedal(a)...

Ráda se zapojím do soutěže a zároveň musím pochválit tento blog, který jsem až nyní objevila. Přeji hezké dny plné sluníčkaů Jitka

mysza_tworzy povedal(a)...

Ja też zapisuję się z wielką chęcią na takie "międzynarodowe;-)" candy! Pozdrawiam i zapraszam na www.myszatworzy.blogspot.com

Iva povedal(a)...

Milá Janka, cena je přímo nádherná, proto i já budu pokoušet štěstíčko.
Krásný den
Iva

Szara povedal(a)...

Staję w kolejce :D

Edzia povedal(a)...

Zapisuję się z przyjemnością:)fajna muzyczka:)

Muszelka povedal(a)...

Super Candy...
Akurat by było do kompletu Bo mam takie pojemniczki na olej i ocet... :)
Pozdrawiam i do siebie zapraszam...

Izoldka17 povedal(a)...

Nie mogę sobie odmówić takich cudów ;) Zgłaszam się i ja!
Pozdrawiam,
http://kreatywnykacik.blox.pl/html

Mama M. povedal(a)...

Piękne rzeczy robisz :)
Dodaję Twojego bloga do swoich ulubionych :)
i na candy też się zapisuję, może się uda
www.zasada.blog.onet.pl

kyorcia povedal(a)...

Zapisuję się!

Larisa povedal(a)...

Oh, I can't believe my eyes - the salt and pepper shakers are as a candy! I have a collection of them. I am really charmed with any nice and funny shaped shakers - but these sets are so beautiful too. I can't pass by.
I linked it on sidebar

http://larisa-raznosti.blogspot.com/

EDYTA KUBICZEK povedal(a)...

Staję grzecznie w kolejce ... POzdrawiam serdecznie
Edyta www.hoyapassion.blogspot.com

Wisienka povedal(a)...

Cudne zestawy! Może się poszczęści :)

Pozdrawiam!

Anonymný povedal(a)...

ja tak jeszcze w ostatniej chwili...nie mogę przegapić takiej zabawy
http://mojszydelkowyswiat.blogspot.com/

jola_zola povedal(a)...

oh, jeszcze zdążyłam:):):)
zapisuję się więc szybciutko:)

Marzenia povedal(a)...

i ja cichutko staje w kolejce i gorąco pozdrawiam

Kinga povedal(a)...

Udało mi się w ostatniej chwili.
korzystajac z chwilowego pobytu w domu nadrabiam zaległości i zapisuję się
Jeśli udałoby mi się wygrać miałabym doskonały prezent imieninowy.
Ustawiam się grzecznie w kolejce.
pozdrawiam

Rose povedal(a)...

Ja też na ostatnią chwilę ale Candy świetne, więc się zapisuję :)
Pozdrowienia od różanego...

Licho_Nie_Spi povedal(a)...

Ja również dopisuję się do listy chętnych. Mam pojemniki w tym stylu, więc i chęć mnie naszła na inne... Pozdrawiam

raeszka povedal(a)...

Chętnie przygarnę takie cudeńka :).

Rossali povedal(a)...

Ja też po cichutku zgłasam chęć udziału w zabawie :)

daniela povedal(a)...

Jeeej, aj ja sa hlásim do súťaže, mám niekoľko kúskov z tejto lovely sady.
Krásne deťurky máš. Aj blog.
danielaszaboova @gmail.com

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...