accessoire. beauté. couleurs. décoration. écriture. femme. goût. heureuse. inspiration. joli. kitch. lumière. magique. naturel. opinion. possibilité. reconstruction. sens artistique. textile. utilité. vieillerie. zélée.

štvrtok 11. marca 2010

Neodolala som...

... veru, keď som zbadala v balíčku tú truhličku... Je to ako droga - keď musíš, tak musíš:) Najprv len tak na bielo, potom sa mi nepáčili odrazu zlaté uzávery, tak som maľovala na čierno. No a pri vyberaní farby som ju zbadala... kedysi dávno kúpený kus tmavosivej krajky, ktorej som nemohla nedať vyniknúť práve na tejto škatuľke. A keďže je obtiažne na Slovensku kúpiť nejaké druhy tovaru od PPD, pomohla mi domáca tlačiareň a efekt je rovnaký. Samozrejme, pevná ruka pri nápisoch je potrebná, ale to ja milujem (najmä tie francúzske), takže som si to užila. Páči sa mi, že v nevšednom obale budem mať odteraz všedné prepotrebné náradie na jedlo. Myslím, že si náš príbor po rokoch zaslúži mať krajkové šaty:)




1 komentár:

Elle povedal(a)...

Jakie to śliczne :) Takie bardzo w moim guście :)
Pozdrawiam serdecznie :)

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...