accessoire. beauté. couleurs. décoration. écriture. femme. goût. heureuse. inspiration. joli. kitch. lumière. magique. naturel. opinion. possibilité. reconstruction. sens artistique. textile. utilité. vieillerie. zélée.

sobota 23. marca 2013

Nalingi yo mingi

V posledných dňoch rozmýšľam o význame života, o našom posolstve, o zmysle každej situácie. Do popredia staviam vždy lásku v svojej rodine. Stretávam sa často so závisťou, neprajnosťou a intrigami. Na tieto ľudské vlastnosti existuje však doživotné antibiotikum - LÁSKA. Ľúbme svojich blízkych, priateľov, kolegov tak silno, ako vieme. Nemyslime na ich nedostatky, tie sa vytratia s rozdávaním našej lásky. A nebojme sa povedať každý deň "Nalingi yo mingi" (ľúbim ťa tak veľmi).

Kúpila som staré pečiatky s písmenami. Urobili mi veľkú radosť, neslúžia len na pečiatkovanie, ale sú zároveň úžasnou dekoráciou. Na  pečiatky mám akúsi slabosť . Takmer každú mám zaradenú na zozname "must have" :)

«

Ostatnie dni czasto mysle o znaczeniu zycia, o naszym oredziu, o sensie kazdej sytuacji. Na pierwszy plan wysuwam zawsze milosc do swojej rodziny. Czesto spotykam sie z zawiscia, nie zycliwoscia i intrygami. Na wszystkie te cechy istnieje dozywotne antybiotikum - MILOŚČ. Kochajmy swoich bliskich, przyjaciol. kolegow tak bardzo, jak potrafimy. Nie myslimy o ich wadach, te zawsze znikaja razem z rozdawaniem naszej milosci. I nie obawiajmy sie codziennie powiedziec "Nalingi yo mingi" (kocham cie tak bardzo)

Kupilam stare stemple z literkami. Zrobili mi duzo radosci, i nie sluza tylko do stemplowania, sa jednoczesnie wspaniala dekoracja. Do stemplow mam jakas taka slabosc. Prawie wszystkie sa na mojej  liscie "must have" :)




Keďže sa blíži Veľká noc, aj ja som už začala s prípravami. Zatiaľ je to len jedno kačacie vajíčko v čiernej klietke, ale budem sa snažiť, aby to aj u nás vyzeralo veľkonočne. O dekoráciách budem písať v nasledujúcom príspevku.

«

Zblizaja sie Swieta wielkanocne i ja rowniez zaczelam przygotowania. Dotychczas jest to tylko jedno jajko kaczki w czarnej klatce, ale bede sie starala, zeby i nasze wnetrze wygladalo wielkanocnie. W nastepnym poscie wiec bedzie wiecej dekoracji.


Ale dnes sa ešte budem chváliť. Pretože mám úsmev na tvári a teším sa, keď si (po našom) potuľkám malilinké dievčatko, ktoré bude o chvíľu mojou krstnou dcérkou. Alexandra.

«

Dzisiaj jeszcze sie pochwale. Dlatego usmiecha mi sie buzia i ciesze sie, kiedy przytule malenka dziewczynke, ktore niedlugo stanie sie moja chrzesnica. Alexandra.

Nalingi yo mingi!



11 komentárov:

Môj život na predmestí povedal(a)...

Ahoj.milý príspevok.na drevené staré štemple som tak trochu uletená aj ja.minulý týždeň som si prikúpila ďalšie do zbierky.vajko je milé.malému dievčatku prajem veľa lásky,zdravíčka a úspešný štart do života.pekný víkend,jazmínna

MyWay povedal(a)...

Jani babatenko nádherné, na to mám ja slabosť .. prajem aj ja všetko len to dobré do života drobčiatku.

Pečiatkami si ma nakazila, nedávno som kutrala v práci v skriniach a niečo som doniesla domov deťom, čo chcela sekretárka vyhodiť ... už sú v behu, deti pečiatkujú čo sa dá. Pa.

bozenas povedal(a)...

Masz absolutną rację ,że miłość powinna być na każdym kroku:))i że powinno się często mówić bliskim,że się ich kocha:)))pozdrawiam cieplutko:))

M.A.R.K.I povedal(a)...

Janičko, po takových razítkách už toužím delší dobu, jen je pořád nemůžu sehnat .... u nás jsou jen samé silikonové a žádné dřevěné ..... Marki

PS: Malému "krsniatku" přeju všechno nejlepší ....

Jomarowy Świat povedal(a)...

Jak tylko przeczytałam Nalingi yo mingi - od razu pomyślałam o Republice Kongo.
Mój mąż podczas pobytu w Niemczech miał kolegę właśnie z Kongo Jean-Claude, który zdradzał mu tajniki tego języka - mąż do dzisiaj część pamięta - to wyznanie znamy w domu wszyscy :)
Stempelki cudne - marzę, aby kiedyś na takie trafić...
A malutka istotka skradła i moje serce - śliczna kruszyna!

Pozdrawiam

emily povedal(a)...

Ahoj Janka, netráp sa, nie si sama, komu závidia. V našej rodine si tiež hovoríme, že sa ľúbime a potrebujeme jeden druhého. Držím palce.
Emily

Janka povedal(a)...

Ďakujem vám všetkým:)
Jomarowy Świat...kochana, moj maz tez z Kongo, wiec u nas tych slow uzywa sie bardzo czasto:) Pozdrawiam
Emily...nedá sa mi už dlhšiu dobu vojsť na Tvoj blog, označuje mi to, že "pozor, škodlivý softvér". Ta neviem ani, aké príspevky dávaš, bohužiaľ:(
Ale i tak Ťa zdravím:)

Nela povedal(a)...

Nalingi yo mingi! - brzmi jak pełna radości mantra:)

Reia Aria povedal(a)...

Wow Jani, už se těším na velikonoční tvoření!:-) Tyhle razítka mám od dědy, když jimi popisoval při rýsování výkresy, jsou ideální na pozitivní afirmace:-). Co se týče lásky, čím více, tím lépe, ať se kolem děje cokoliv, jaké si to uděláme my, takové to budeme mít;-). Mnoho pozdravů a život plný lásky i Alexandře;-)

Unknown povedal(a)...

Jani, nejprve k malicke. Je krasna, tak at se ji v zivote dari! A tve vajicko je jako vzdy velmi osobite a moc hezke. S temi tiskatky je to takova vec, taky jedny mam, ale malo je pouzivam. Budu se muset polepsit! Preji ti krasne Velikonoce, Katerina

wdomuujagi povedal(a)...

Masz rację Miłość pokona wszystko.
Życzę Tobie i Rodzinie dużo Miłości, Nadziei i Wiary na te piękne Święta Wielkiej Nocy.

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...