accessoire. beauté. couleurs. décoration. écriture. femme. goût. heureuse. inspiration. joli. kitch. lumière. magique. naturel. opinion. possibilité. reconstruction. sens artistique. textile. utilité. vieillerie. zélée.

utorok 8. januára 2013

Les mouchoirs & concours!



Rada sa prenášam do čias našich babičiek a v tomto sne vnímať vône, jednoduché srdcia a pracovité ruky našich predkov. Nedávno som len tak náhodou prišla k malému pokladu. Verili by ste, že jedna takáto vzácna vreckovka sa dá kúpiť za 1 cent? Preto môj úsmev smeroval k predávajúcej: "Beriem všetky!" 

«

Lubie przenosic sie do czasow naszych babci i w tym snie dostrzegac zapachy, proste serca i pracowite rece naszych prarodzicow. Niedawno temu tylko przypadkiem odzyskalam maly skarb. Wierzylibyscie, ze jedna taka chusteczke mozna kupic za 1 cent? Dlatego moj usmiech kierowalam do sprzedawajacej: "Biore wszystkie!"


Januárové dni nás obohatili o nafúknutú snehovú perinu, a ja (pretože som stvorením teplomilným) trávim večery knižkovo, vankúšovo a čajíčkovo. Dokonca z hrnčekov od Broste chutí čaj akosi lepšie. Alebo sa mi to len zdá?

«

Styczniowe dni wzbogacily nas o puchata sniegowa pierzyne, i ja (dlatego ze jestem stworzeniem lubiacym cieplo) spedzam wieczory ksiazkowo, poduszkowo oraz herbatkowo. Nawet z kubkow od Broste smakuje herbata  lepiej. Albo mi to sie tylko wydaje?




Ak je vám tiež stále zima, možno vás zohreje nádej na výhru:) Vyhlasujem candy, giveaway, cadeau... alebo akokoľvek chcete - pre jednu/jedného z vás. Stačí prejaviť záujem v komentári pod príspevkom. Urobiť tak môžete do 31.1.2013 do 24,00 hod. Nasledujúci deň zverejním vyžrebovaného výhercu. Výhrou je anjelik, vintage pohľadnica a vlastnoručne háčkovaný náramok. Tých, ktorí nemajú blog, poprosím napísať e-mailovú adresu.

«

Jesli ciagle tez wam zimno, moze ogrzeje was nadzieja na wygrana:) Oglaszam candy,  giveaway, cadeau... lub jakkolwiek zechcecie - dla jednej/jednego z was. Wystarczy zostawic komentarz pod postem do 31.1.2013 do 24,00 godz. Nastepnego dnia wylosuje zwycięzcę. Wygrana jest aniolek,vintage kartka i wlasnorecznie szydelkowana bransoletka. Osoby nie posiadajacym bloga poprosze o adres e-mailowy.


Veľa šťastia!
Powodzenia!


33 komentárov:

Calla povedal(a)...

Nie wiem czy google mi samo przetłumaczyło czy piszesz po Polscu, ale zaryzykuję:)

Piękny blog:) Zdjęcia takie delikatne, cudne:)

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam:)

Janka povedal(a)...

Calla, witam, staram sie tez pisac po polski, wiec jestem taki maly Google:) Trzymam kciuki!

Myszka povedal(a)...

Ja, ja, ja!!!! bardzo chętna na te cukierasy!! Janeczko pokaż z bliska tą bransoletkę - to cudo jakieś jest!

Agnieszka - ABOKU povedal(a)...

Chusteczki śliczne, pamiętam jak nosiłam takie do przedszkola :) cudnie przenieść się w czasie i przypomnieć dawne lata...
Na Twoje candy z miłą chęcią się zapisuję i serdecznie pozdrawiam.

Unknown povedal(a)...

Krásný večer, Janya! Kapesníčky jsou opravdový poklad,nádherně jemňoučké... a věřím, že čajíky opravdu zahřejí!
Pro Giveaway jste připravila úžasné dárečky! Těším se na setkávání ... Maru
PS:: I u mne na blogu se koná 1. výroční Giveaway a to do 23.01.2013

Agata povedal(a)...

prekrásny blog :-) som rada, že som ho našla :-) zdravim a prajem pekny večer :-) agata

artambrozja povedal(a)...

Janeczko kochana dużo radości w Nowym Roku :****
Najbardziej zaintrygowała mnie szydełkowana bransoletka :)))
Ostatnio nie mam czasu a czytanie, ale muszę to zmienić ;)
buziolki:**

rêve de vivre povedal(a)...

Jani, rada sa zapojím o Tvoje nežné ceny a i u mňa do 10.1. prebieha novoročná giveaway.Ak máš chuť, tak nakukni. Andrea

ewelajna Korniowska povedal(a)...

Po polsku i po słowacku, ojejku...! Witam Cię serdecznie! Janya, sama nie wiem skąd tu przywędrowałam..., ale czuję, że Ty masz dobre serce:)
Aniołek tak uroczy, że chętnie go przygarnę:)

zcdl povedal(a)...

Janka zlatenko moje, to vies ze sa zapojim do giveaway...:) bo vyhra je Bozska..:) tak ako tie kapesnicky...pa, Zuzana

agulek povedal(a)...

Grzechem byłoby się nie zapisać :-)
Pozdrawiam cieplusio.
agulek.4@wp.pl

Janka20 povedal(a)...

To bola jedinečná kúpa Jani, za 1 cent dnes už nekúpime nič a nieto ešte takúto parádu.
... rada skúsim šťastie v súťaži :-)
Jana

Kaprys povedal(a)...

Janeczko Twoje cukierki to prawdziwe rarytasy !!!
Chętnie staję w kolejce !!!
Seredczne pozdrowienia w Nowym Roku posyłam Agnieszka

Anonymný povedal(a)...

Kochanka Janko, po pierwsze życzę Ci Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku, niech ta 13 będzie szczęśliwa , a po drugie te chusteczki to rzeczywiście nie lada skarb :) Buziaki

Atena povedal(a)...

Janeczko witaj w Nowym Roku!
Mialas niezwykle szczescie kupujac takie chusteczki w takich cenach, ja musze tu zaplacic od 50centow do 1€
usciski
ps: tak w ladnym kubku smakuje lepiej :)

Ulotne Chwile povedal(a)...

Oj ja też lubię ciepło, zimę mogłabym przespać jak misie:)
I kocham książki:)
wspaniałe zakupy:)
Ściskam i oczywiście zgłaszam chęć udziału w Twojej zabawie:)
Ściskam:)

Natália povedal(a)...

Ahoj Janka, tak vreckovky su uplne nadherne a ich ceny tiez... Rada sa zapojim do sutaze, anjelik, naramok aj pohladnica su uzasne... Pekny vecer! Natalia

mončika povedal(a)...

Ahoj Janka, pri pohľade na tie vreckovky ma napadlo, že mám také tiež. Už som na nich aj zabudla, asi ich oprášim. A keďže milujem anjelikov, zapájam sa do súťaže- prvý krát skúsim šťastie. Pekný deň ti prajem.
mončika

barbaratoja povedal(a)...

Słodkie te Twoje prezenty, zapisuję się!

Anonymný povedal(a)...

Nedá mi to se nepřidat taky. :) Blog mám na adrese zmatenezapisky.blogspot.com

Peninia / Gosia povedal(a)...

Witaj...Kochana wszystkiego pięknego w Nowym Roku!Chusteczki cudowne.. wspaniały skarb.

Cudowny Aniołek... może mnie ogrzeje ciepłem serca:)

Ślę ciepłe pozdrowienia z uśmiechem serca i nutką zimowego słoneczka.Pięknych chwil życzę!
*
Peninia ♥

http://peniniaart.blogspot.com

Unknown povedal(a)...

Ja tez ustawiam się w kolejce i pozdrawiam serdecznie!!!!!

skimmia povedal(a)...

ustawiam się i ja szybciutko w kolejce :-)
info o zabawie na kwiatynatury.blogspot.com
pozdrawiam

Julitta povedal(a)...

ja się zapisuję - bransoletka super wygląda, L (arualr1971@gmail.com)

Ajka povedal(a)...

Janko, děkuji moc za pozvání, soutěž je velmi lákavá, ten náramek, tvé výroby, achhh... tak tfuj tfuj, držím pěsti všem :))). Krásné dny.

Zuzulik povedal(a)...

veľmi pekný a inšpirujúci blog :) som rada, že som ho našla. zuzankatkacikova@gmail.com

MyWay povedal(a)...

Jani, rada sa zapojim.
PS: Jani, prosim Ta, zaregistrovala som v krajskej knižnici vystavu Design pre domov, myslim ze si mala s Tym nieco docinenia...? Kazde ránmo tade bežím do práce a poobede zasa bežím pre deti, ešte som sa tam nebola pozrieť, ak vieš, čo je obsahom výstavy? Diky Gabi

MyWay povedal(a)...

gabriela.tarjanyiova@yahoo.com ... Jani, dik

Lizzy povedal(a)...

Vreckovky sú vážne nádherné,ceny o ktoré sa súťaží tiež,takže sa určite zapojím
Blog mám,a mail mám aj v profile keby niečo
Lizzy

FloKi povedal(a)...

Večerní zimní brouzdání mě zaválo až sem... A je tu fakt moc milo :) Také se zapojuji do soutěže... Merci pour cette tres aimable oasis ;)
FloKi

kikina@signaly.cz

DanaTN povedal(a)...

Nádherný, inšpiratívny blog, som rada, že som ho našla, v týchto studených a mrazivých dňoch zahrial pri srdci.
principality26@gmail.com

li. povedal(a)...

Takie chusteczki tworzyła moja babcia. A to mydełko na fotografii pachnie mi jak to, które ciągle pachnie w mojej pracowni przy moim biurku :-)
Gorąco pozdrawiam.

lola181 povedal(a)...

veľmi krásne ceny, vďaka Vášmu blogu som sa preklikala na kopec ďalších a objavila som tak veľa inšpiratívnych blogov, vrátane aj tohoto Vášho

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...