accessoire. beauté. couleurs. décoration. écriture. femme. goût. heureuse. inspiration. joli. kitch. lumière. magique. naturel. opinion. possibilité. reconstruction. sens artistique. textile. utilité. vieillerie. zélée.

štvrtok 26. júla 2012

Quel est votre film préféré?



V hlavnej úlohe život. Aj vy ste hercom/herečkou v tomto filme? Častokrát sa nám počas neho ujde rola režiséra, kameramana, komparzistu, uvádzačky či upratovačky. Nemám rada televízne vysielanie, oveľa radšej si pozriem dobrý film a hoci doma nemáme extra zbierku filmových titulov, rada sa k nim po čase opäť vraciam. 

«

W roli glownej zycie. Wy takze jestescie aktorem/aktorka w tym filmie? Czesto przypada nam rola rezysera, kameramana, komparzysty, biletarza lub sprzataczki. Nie lubie programow telewizyjnych, lepiej zapatrze sie na  dobry film i choc w domu nie posiadamy ekstra kolekcje tytulow filmowych, chetnie po jakims czasie do nich wracam.



Rozhodla som sa, že DVD-čka pohodené kade-tade nejakým spôsobom usporiadam. Pôvodné obaly mali rôzne rozmery a pol dňa som strávila pri vyrábaní nových. Sú z bieleho papiera, ozdobené dekoračnou páskou a názvom filmu. Jednoduché, presne ako to mám rada. Chcela by som ich ešte oddeliť podľa žánru, ale k tomu potrebujem nápady od vás :)

«

Zdecydowalam, ze plyty DVD rzucone tam i tu uporzadkuje w jakis sposob. Poprzednie okladki byly roznych rozmiarow i polowe dnia trwalo mi stworzenie nowych. Sa z bialego papieru, ozdobione tasma dekoracyjna i nazwa filmu. Proste, tak jak ja  lubie. Chcialabym jeszcze podzielic je wg rodzaju, ale do tego potrzebuje od was jakies pomysly :)





Aby mali DVD-čka svoj domček, namaľovala som na bielo drevený box a popísmenkovala som ho červeným nápisom. Box je väčší a pevný, poslúži teda aj pri rozširovaní filmotéky.
A ktorý je váš obľúbený film? Pretože ja si neviem vybrať :)

«

Zeby  plyty mialy swoj domek, machnelam na bialo skrzynke drewniana i ozdobilam ja czerwonym napisem. Skrzynka jest duza i mocna, bedzie sluzyla i na poszerzanie filmoteki.
I ktory film jest waszym ulubionym? Dlatego, ze ja nie umiem sobie wybrac :)





Pripomínam, že o päť dní bude žrebovanie!/ Przypominam losowanie za 5 dni!

AU REVOIR!


13 komentárov:

Qra Domowa povedal(a)...

musze się przyznać ,że mam straszny bałagan w filmach...co je uożę..to mąż robi galimatias:)))...swietny pomysł na taką skrzynke...mój ulubiony film??...nie wiem...może piękny umysł"..i biograficzny "Elżbieta"z Cate Blanchett w roli głównej:))

emily povedal(a)...

Ahoj Janka, žasnem nad Tvojimi nápadmi, sú stále originálnejšie a pritom praktické. Veľmi neporadím, CD takmer nevyužívam, iba ak v práci a tam sa archivujú so spismi. Syn a dcéra už u nás nebývajú a manžel má svoje uložené len tak v krabici.
Teším sa na žrebovanie, ako na darčeky pod stromčekom.
Krásny deň.
Emily

MyWay povedal(a)...

Janka, je to skvelé. My vôbec nepozeráme tele... niekedy možno raz za mesiac kukneme správy. Ale dobrý film si radi pustíme z času na čas a teda zbierku máme bohatú ... myslím, že do Tvojej krabice by som sa nezmestila. My to máme podelené hlavne ako moje, manželove a rozprávky ... a potom na scifi, akčné, klasika ...

Inak naposledy som videla veľmi zaujímavý film CINEMA PARADISO ...

Pa, Gabriela

Andrea R. povedal(a)...

Ahoj Jani :) krásny nápad ja si myslím , že už takto je to fajn. Totiž ja som totálny bordelár takže asi nepomôžem :( Ináč my máme hodne filmov ale len pár pozretých , akosi nemám na to čas a ani chuť no mám jeden obľúbený ,,Amélia z Montmartru ":)

Anonymný povedal(a)...

Janko, pomysł na kinotekę świetny, ale filmu ulubionego nie potrafię wskazać...jest ich wiele :) Pozdrawiam gorąco

Ana.Anything povedal(a)...

alez cudnie wyszlo!! A zdradzisz jak robisz koperty do płyt?? No i jak ten napis na skrzyneczce - no proszę nie mów, że robisz go sama ręcznie???:) Ogromnie podoba mi się Twoj filmowy box! Mój ulubiony film....sentymentalnie - bo zawsze oglądamy go z M razem "about a boy" z Hugh Grantem, "strange Fruit" - szalona kapela, ostatnio saga zmierzch (Eclipse)

Ana.Anything povedal(a)...

Ach - i zapomnialam o klasyce gatunku - kocham "między słowami" Sofii Coppoli i "Okna" - La finestra di fronti"

janya povedal(a)...
Tento komentár bol odstránený správcom blogu.
janya povedal(a)...
Tento komentár bol odstránený autorom.
Janka povedal(a)...

Aniu, dziekuje, tutek na koperty - prosta rzecz...odrysowalam z oryginalu ksztalt na bialy papier, skleilam, dodalam dekoracyjna taśme stad: http://dekoracyjnatasma.pl/
wydrukowalam nazwy filmow i to wszystko :)
Napisy zawsze maluje pedzlem i farba akwarelowa marki Lefranc & Bourgeois. Krawedzie literek narysowalam najpierw czerwonym dlugopisem (pssst):)

Miriama povedal(a)...

Teda Jani super napad, ja by som taky box potrebovala aj na CD aj na DVD, mas v tom teraz krasny poriadok, a velmi sa mi paci, ze v jednoduchosti je krasa... Pa peknu nedelu :)

agnetha.home povedal(a)...

Cudny filmbox:) bardzo lubię kino i to przeróżne gatunki. Teraz czekam na Life of Pi według prozy Martela. Chyba będzie w grudniu. Mon film prefere?.... nie wiem niestety czy mam taki. Chyba nie. Wiele filmów mnie porusza, ale po jich przychodzą nowe. Może Ci powiem jaki ostatnio obejrzałam z ogromnym przejęciem - to był Never Let Me Go według powieści Kazuo Ishiguro. Dla mnie film, aż nazbyt prawdziwy. Polecam Ci szczerze.

Reia Aria povedal(a)...

Janinko, to je nádhera, fakt stylovka a skvělý nápad!!! Potřebuju popsat šanony a taky tohle by teda bylo. Moc se mi líbí i nápis na krabici, fakt od ruky? My jsme spokojeni několik let bez televize, ale filmy nepohrdnu taky! Miluju Agathu Christie, předválečná dramata s romantikou, detektivky a můžu i filmy jenom pro holky... Krásné léto a mnoho pozdravů!

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...